تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قیمت دلار و سکه روز یکشنبه ۹۷/۰۲/۰۲

قیمت طلای ۱۸عیار در بازار آزاد امروز ۱۷۰ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی یک میلیون و ۸۳۰هزار تومان بوده است، ضمن آنکه قیمت دلار با نرخ ۴۲۰۰ تومان تک‌نرخی شد.

به گزارش شمانیوز، امروز در بازار آزاد سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید با کاهش قیمت یک‌میلیون و ۸۳۰ هزار تومان و سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم یک‌میلیون و ۷۶۰ هزار تومان معامله می‌شد.

هر قطعه نیم‌بهار آزادی امروز شاهد کاهش قیمت بود به‌نحوی که در بازار آزاد هر قطعه نیم‌سکه ربع‌بهار آزادی ۸۸۸ هزار تومان، ربع‌سکه ۵۳۵ هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی ۳۵۵ هزار تومان فروخته می‌شد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز امروز ۱۷۰ هزار تومان ارزشگذاری شده بود، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازار‌های جهانی با قیمت ۱۳۳۵.۵ دلار معامله می‌شود.

بیشتر بخوانید: مشاهده تغییرات لحظه‌ای قیمت طلا، دلار، سکه و ارز

با سیاست یکسان سازی نرخ ارز، دولت و بانک مرکزی از ۲۰ فروردین دلار را با قیمت ۴۲۰۰ تومان تک نرخی کرده‌اند.

امروز در صرافی‌های مجاز هر یورو ۶ هزار و ۸۰۰ تومان و هر پوند با ارزش ۷ هزار و ۸۲۷ تومان و درهم امارات ۱۵۰۶ تومان دادوستد می‌شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قیمت دلار و سکه روز یکشنبه ۹۷/۰۲/۰۲»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..