تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معرفی کانال‌های بانک تجارت در پیام‌رسان های داخلی

بانک تجارت در راستای ایجاد کانال‌های ارتباطی جدید با مشتریان و حمایت از پیام‌رسان های داخلی، کانال‌های خود در این پیام‌رسان‌ها را راه‌اندازی کرد.

به گزارش شمانیوز: با توجه به اقبال هموطنان نسبت به رسانه‌های اجتماعی و پیام‌رسان های موبایلی، این بانک در ادامه برقراری مسیرهای ارتباطی با مشتریان، کانال‌های خود در پیام‌رسان‌های سروش، آی‌گپ، بیسفون پلاس، گپ، ویسپی، بله و ایتا را نیز راه اندازی کرد.
آدرس کانال های ارتباطی جدید بانک تجارت به شرح زیر است:
پیام رسان سروش:
https://sapp.ir/tejaratbankofficial
پیام رسان آی گپ:
https://iGap.net/tejaratbankofficial
پیام رسان بیسفون پلاس:
http://bpn.im/tejaratbankofficial
پیام رسان گپ:
https://Gap.im/tejaratbankofficial
پیام رسان ویسپی:
wispi.me/channel/tejaratbankofficial
پیام رسان ایتا:
http://eitaa.com/joinchat/841154565C8761600ff8
پیام رسان بله:
https://Bale.ai/invite/#/join/ZmFmZTRmMW

بانک تجارت از حدود سه سال پیش با راه‌اندازی کانال رسمی خود در شبکه ویدئویی آپارات به آدرس https://www.aparat.com/TejaratBank در این شبکه نیز فعالیت می‌کند.

منبع: روابط عمومی باتنک تجارت




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معرفی کانال‌های بانک تجارت در پیام‌رسان های داخلی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..