تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لحظه خروج دختر جوان از تابوت در جشنی عجیب! +فیلم

لحظه خروج دختر جوان از تابوت در جشنی عجیب! +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از مهمترین روزهای برای جوانان در طول زندگی، روزی است که با موفقیت دوره تحصیل خود را پشت سر گذاشته اند و جشن فارغ التحصیلی خود را بر پا می کنند.

الکساندر کلارک دختری اهل جورجیا اما برای این روز بسیار مهم برنامه ریزی متفاوتی انجام داد که با اجرای آن تمام همکلاسی ها و دوستان خود را شوکه کرد.

هنگامیکه آنها منتظر ورود الکساندارا به جشن بودند خودرویی در حال حمل یک تابوت وارد مراسم شد، پس از  باز کردن درب تابوت آنها همکلاسی خود را درون آن دیدند.

در لحظه اول میهمانان تصور کردند اتفاقی برای او افتاده که ناگهان دختر جوان از تابوت برخاست و به آنها پیام نهفته در اقدام خود را گفت.الکساندارا علت این اقدامش را انتقال پیامی مهم به دوستانش اعلام کرد.

وی  با این کار خواست ارزش زندگی را به دیگران نشان دهد و اینکه اگر به کارهای خلافی مانند مصرف مواد مخدر،مشروبات الکلی یا رانندگی با سرعت بالا و ... بپردازید به این راحتی امکان برخاستن از تابوت برایتان ممکن نیست زیرا در آن صورت مرگ در انتظار شماست.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لحظه خروج دختر جوان از تابوت در جشنی عجیب! +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..