تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عرضه ۴۰۰ تُن قطران در بورس انرژی

عرضه کالای قطران ذوب آهن اصفهان روز جاری در بورس انرژی نهایی می شود.

به گزارش شمانیوز، بازار فیزیکی بورس انرژی، امروز کالای قطران ذوب آهن اصفهان در رینگ داخلی عرضه می‌کند و حجم این عرضه برابر ۴۰۰ تن و قیمت هر کیلوگرم قطران عرضه شده ۱۶.۳۰۰ ریال است.

بر این گزارش، در جریان معاملات روز گذشته بورس انر، معامله ۲۰۱ هزار قرارداد معادل ۲ میلیون و ۴۳۶ هزار کیلووات ساعت به ارزش بیش از ۷۳۰ میلیون ریال انجام و نماد‌های بارپایه با متوسط قیمت ۳۰۰ ریال بر کیلووات ساعت مورد معامله قرار گرفت.
افزون بر این، در آغاز جلسه معاملاتی روز گذشته، نماد‌های بارپیک روزانه، بارپایه روزانه، میان باری روزانه و کم باری روزانه ۲۹ تا ۳۱ اردیبهشت ماه سال جاری و بار پیک هفتگی، بار پایه هفتگی، میان باری هفتگی و کم باری هفتگی ۲۶ خرداد ماه ۹۷ گشایش و نماد‌های بارپیک روزانه، بارپایه روزانه، میان باری روزانه و کم باری روزانه ۵ اردیبهشت ۹۷ در پایان جلسه معاملاتی متوقف و فرایند تحویل آن‌ها آغاز شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عرضه ۴۰۰ تُن قطران در بورس انرژی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..