تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اختلال در سرویس‌ های همراه اول، گریبان مشترکان را گرفت

از صبح امروز اختلالاتی در شبکه‌ی همراه اول ایجاد و باعث بروز مشکلاتی برای شهروندان شده است.

در حالی که همراه اول امروز بیانیه‌ای صادر و اعلام کرده است که در پی اطلاع‌رسانی قبلی، تا ظهر امروز مشکل اختلال سرویس‌دهی همراه اول برطرف می‌شود، اما ظاهرا بسیاری از کاربران از این موضوع بی‌اطلاع بوده و پیامکی مبنی بر اختلال در سرویس این شبکه دریافت نکرده‌اند.

همراه اول در یک اطلاعیه رسمی اعلام کرده است:

پیرو ارتقاء سامانه جامع خدمات مشتریان این اپراتور جهت ارائه خدمات بهتر و متنوع‌تر به مشترکان، ممکن است مشکلاتی برای آنها ایجاد شود که بابت این موضوع عذرخواهی می‌کنیم.

در طی این عملیات ممکن است به طور موقت در برخی سرویس‌ها نظیر خرید شارژ و تعویض بسته، مشکلاتی بروز کند.

هرچند قطعی در برخی مناطق شهر تهران از ساعاتی پیش برطرف شده، اما هنوز ارتباط اینترنتی برقرار نبوده و کاربران تنها قادرند تا مکالمات صوتی خود را برقرار کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اختلال در سرویس‌ های همراه اول، گریبان مشترکان را گرفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..