تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بکارگیری ۸ دیده بان در مناطق حساس و بحرانی رومشکان

بکارگیری ۸ دیده بان در مناطق حساس و بحرانی رومشکان

به گزارش خبرآنلاین لرستان، فرماندار رومشکان در جلسه هماهنگی ستاد اطفاء حریق این شهرستان گفت: اهمیت جنگل ها و مراتع بر هیچ کس پوشیده نیست.

نورالدین درمنان از تمام ادارات شهرستان خواست تا کلیه امکانات خود را در اختیار این ستاد قرار داده، تا با آمادگی بیشتر،حریق های احتمالی سال ۹۷ را مهار کنیم.

در ادامه،رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان رومشکان،گزارشی از برنامه های پیشگیری و مقابله با حریق جنگل ها و مراتع شهرستان را در سال جاری اعلام کرد.

صحبت اله سهرابی، با اشاره به تبصره ۱ ذیل ماده ۴۷ قانون حفاظت، همه دستگاه ها را دعوت به همکاری با ستاد اطفا حریق شهرستان نمود.

وی بکارگیری تعداد ۸ دیده بان در مناطق حساس و بحرانی شهرستان و استفاده از توان جوامع محلی را از دیگر برنامه های اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان رومشکان در فصل حریق اعلام کرد.

46




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بکارگیری ۸ دیده بان در مناطق حساس و بحرانی رومشکان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..