تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دعوت از 22 بازیکن به تیم ملی بسکتبال

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، نخستین مرحله از اردوی آماده‌سازی تیم ملی بسکتبال ایران در سال 97 برگزار خواهد شد و بر این اساس کادر فنی تیم ملی بسکتبال 22 بازیکن را به مرحله نخست این اردو دعوت کرد.

اسامی بازیکنان دعوت شده به تیم ملی به شرح زیر است:

۱-روزبه ارغوان

٢-فرید اصلانى

٣-محمدترابى

٤-محمد جمشیدى

٥-حامد حدادى

٦-محمد حسن زاده

٧-حامدحسین زاده

٨-سعید داورپناه

٩-آرن داوودى

١٠-وحید دلیرزهان

١١-نوید رضایى فر

١٢-آرمان زنگنه

١٣-اوشین ساهاکیان

١٤-امیرصدیقى

١٥-اصغر کاردوست

١٦-ارسلان کاظمى

١٧-سجاد مشایخى

١٨-میثم میرزایى

١٩-عرفان نساج پور

٢٠-نوید نیکتاش

٢١-صمد نیکخواه بهرامى

٢٢-بهنام یخچالى

تیم ملی بسکتبال ایران خود را برای مسابقات انتخابی جام جهانی و بازی های آسیایی جاکارتا آماده خواهد کرد. این مرحله از اردوی تیم ملی بسکتبال ایران از  سه شنبه ۴ اردیبهشت در تالار بسکتبال آزادی آغاز می‌شود و مرحله نخست تا شنبه ۱۱ اردیبهشت ادامه خواهد داشت.  

انتهای پیام/

اسامی دعوت شدگان به تیم ملی بسکتبال



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دعوت از 22 بازیکن به تیم ملی بسکتبال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..