تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




داستان تغییر و تحولات والیبال؛ این قسمت «حامی لباس ملی‌پوشان»!

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، دختران والیبال ایران این روزها تمرینات خود را در کمپ تیم‌های ملی پیگیری می‌کنند، نکته‌ای در برگزاری این تمرینات وجود دارد که کمی تعجب‌برانگیز بود. دختران والیبال در حالی در تمرینات شرکت می کنند که لباس یکدست تیم ملی را بر تن ندارند و برخی بازیکنان حتی با لباس تیم‌های باشگاهی خود تمرین می‌کنند.

به نظر می‌رسد فدراسیون والیبال تصمیم ندارد همکاری خود را با حامی قبلی تیم ملی ادامه دهد و به همین دلیل تیم ملی والیبال زنان ایران لباس تمرین دریافت نکرده اند. این در حالی است که در تیم ملی مردان که به طور همزمان در اردو حضور دارند این مشکل وجود ندارد و همه بازیکنان با لباس تمرینی یکدست تمرین می‌کنند.

شنیده‌ها حاکی از این است که اهالی جدید فدراسیون والیبال برای ادامه  همکاری خود با حامی و تهیه کننده سابق البسه تیم ملی به توافق نرسیده اند و تصمیم دارند تغییراتی در این زمینه ایجاد کنند. این در حالی است که پایان همکاری والیبال با این برند داخلی به معنای استفاده از شرکت طراح و تولید البسه ورزشی خارجی خواهد بود. زیرا تنها برند داخلی مورد تایید فدراسیون جهانی والیبال FIVB همین برندی است که والیبال سال‌هاست از آن استفاده می‌کند. در واقع اگر مقرر شود که والیبال ایران دیگر از برند قبلی استفاده نکند، باید به سراغ برندهای خارجی برود که مورد تایید FIVB باشند.

از طرفی سال 97 به نام سال «حمایت از کالای ایرانی» لقب گرفته است و به نظر می‌رسد باید اولویت وزارت ورزش و بازوان اجرایی این وزارت خانه، یعنی فدراسیون‌ها ، استفاده از برندهای داخلی باشد. سوالی که در اینجا مطرح می‌شد این است که به چه دلیل فدراسیون والیبال در سال حمایت از کالای ایرانی به جای استفاده از همان برند داخلی قبلی تصمیم به استفاده از برندهای خارجی دارد. شاید سیاست فدراسیون در این راستا کاهش هزینه‌ها باشد.

موضوع سوال برانگیز دیگر ، تعلل فدراسیون در تصمیم گیری در این رابطه است. در حالی که زمان زیادی به آغاز مسابقات تیم‌های ملی والیبال در عرصه بین المللی نمانده است، هنوز مشخص نیست ملی پوشان والیبال ایران به چه لباس‌هایی در این مسابقات حضور پیدا خواهند کرد.

انتهای پیام/

احتمال تغییر حامی لباس تیم‌های ملی والیبال



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «داستان تغییر و تحولات والیبال؛ این قسمت «حامی لباس ملی‌پوشان»!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..