تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رکوردی دیگر برای «مسی»

خبرگزاری مهر: در حالی که بعد از قهرمانی تیم فوتبال بارسلونا در جام حذفی اسپانیا با برتری ۵ بر صفر مقابل سویا احتمالا همه تیترهای روزنامه‌ها اشاره به آندرس اینیستا و جدایی آخر فصل او از بارسا خواهد داشت، مسی دوباره توانست رکوردی به نام خودش ثبت کند و به رکورد گلزنی تلمو زارا در فینال جام حذفی‌ها رسید.

بارسلونا در این فصل مسی را در یکی از آماده‎ترین شرایطش در اختیار داشته است و در بازی با سویا هم او مانند دیگر بازی‌ها مهره اصلی تهاجمی تیمش بود.

در ورزشگاه واندا متروپولیتانو، مسی توانست رکوردی را به دست آورد که در ۶۸ سال اخیر در اختیار تلمو زارا بود. گل نیمه اول او ششمین گل او در فینال جام حذفی‌ها بود و باید یادآور شویم که او حالا در ۵ فینال متفاوت جام حذفی گلزنی کرده است.

همچنین گلی که او در دیدار فینال شنبه‎شب زد گل شماره ۳۲ او مقابل سویا در سی و چهارمین بازی‎اش مقابل این تیم بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رکوردی دیگر برای «مسی»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..