تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ریل قطاری که از یک آپارتمان مسکونی عبور می کند + فیلم

ریل قطاری که از یک آپارتمان مسکونی عبور می کند + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ریل قطاری که در شهر " چونگ کینگ" چین از یک آپارتمان عبور کرده است به عنوان یکی از دیدنی ترین جاذبه های توریستی این شهر به حساب می آید. لاین 2 این خط راه آهن از یک مجتمع مسکونی عبور می کند و تبدیل به یک جاذبه گردشگری محبوب در چین شده است. مسافران که سفر با این خط راه آهن را تجربه می کنند، با ورود به این محدوده تصور می کنند که سوار بر یک ترن هوایی شده اند.

عملیات احداث  این خط راه آهن استثنایی از سال 2004 آغاز شد. البته این خط راه آهن جالب تنها جاذبه توریستی در شهر " چونگ کینگ" به شمار نمی رود. این شهر روی یک تپه بنا شده است و دارای یک رودخانه و همچنین پل های عابر مرتفع  است که توجه هر گردشگری را به خود جذب می کند.

انتهای پیام/

پرجاذبه ترین ریل قطار در چین



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ریل قطاری که از یک آپارتمان مسکونی عبور می کند + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..