تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معظلی در اندونزی که تبدیل به یک بحران شد!

بحران زباله در اندونزیبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بنابر اعلام مقامات محیط زیست اندونزی، انبوه زباله‌ها در این کشور به حدی رسیده است که کنترل شرایط از دست دولت خارج شده است.

به همین دلیل مقامات اندونزی برای حل بحران پلاستیک‌ها از ارتش این کشور تقاضای کمک کرده‌اند.

براساس تصاویری که از انباشت زباله‌ها منتشر شده است، بطری‌ها، کیسه‌ها و انواع دیگر بسته‌بندی‌های پلاستیکی رودخانه‌ها و مسیل‌ها را بند آورده است.

فرمانده گروهی از ارتشیان در شهر «بندونگ » زباله‌های پلاستیکی را «بزرگ‌ترین دشمن» اعلام کرد.

مقامات محیط زیست با بیان اینکه رشد زیاد جمعیت منجر به افزایش استفاده از مواد پلاستیکی شده است، اظهار داشتند: اندونزی با مشکل زباله‌های پلاستیکی دست به گریبان است و بیشترین کمک تنها توسط خود مردم رقم می‌خورد.

مقامات ارتش تعدادی از نیروهای خود را برای حل بحران کنونی زباله فراخوانده‌‌اند.

منبع:فارس

انتهای پیام/

بحران زباله در اندونزی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معظلی در اندونزی که تبدیل به یک بحران شد!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..