تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جشنواره ملی پویانمایی می‌تواند شروع یک جریان‌سازی باشد

جشنواره ملی پویانمایی می‌تواند شروع یک جریان‌سازی باشدسید مسعود شجاعی طباطبایی رئیس هیأت انتخاب آثار و داوری بخش موشن‌گرافیک آموزشی تبلیغاتی جشنواره ملی پویانمایی تلویزیونی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص جشنواره ملی پویانمایی گفت: برگزاری جشنواره ملی پویانمایی که با اهتمام دست‌اندرکاران صدا و سیما انجام شد، حرکتی بجا و لازم بود و جشنواره ملی پویانمایی اگر پیوستگی داشته باشد می‌تواند شروع یک جریان‌سازی باشد.

رئیس هیأت انتخاب آثار بخش موشن‌گرافیک آموزشی تبلیغاتی جشنواره ملی پویانمایی تلویزیونی ایران عنوان کرد: جشنواره ملی پویانمایی شناختی کلی نسبت به بضاعت‌های کشور در رشته‌های مختلف مربوط به انیمیشن‌سازی حاصل می‌کند. شناسایی، معرفی، تقدیر و تعامل گسترده با هنرمندان عرصه پویانمایی در کشور نیز از دیگر آثار خوب جشنواره ملی پویانمایی است.

وی بیان کرد: نمونه‌کارهایی که در دوره نخست داوری جشنواره ملی پویانمایی انتخاب شدند، کارهایی مناسب هستند که اهمیت حضور مؤثر انیمیشن‌سازان در جامعه را نشان می‌دهد.

شجاعی طباطبایی ادامه داد: بسیاری از آثار رسیده به بخش موشن‌گرافیک جشنواره ملی پویانمایی از چنان کیفیتی برخوردار هستند که با استانداردهای بین‌المللی مطابقت دارند. در حقیقت باید گفت که تعداد آثار خوب رسیده به جشنواره در بخش موشن‌گرافیک چنان زیاد بود که انتخاب کارهای برتر کمی دشوار بود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جشنواره ملی پویانمایی می‌تواند شروع یک جریان‌سازی باشد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..