تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جهت دانلود اپلیکیشن شماپلاس اینجا کلیک کنید

شماپلاس یک اپلیکیشن جامع (سوپر اپ) است که برای کاربران فارسی زبان دنیا سرویس های متعدد، متفاوت و جذابی را یکجا گرد هم آورده است تا بتوانند فقط از طریق این اپلیکیشن کاربرپسند، با کیفیت و هوشمند به تمامی آنچه در تلفن همراه خود متصور هستند، دسترسی داشته باشند.

ماموریت شماپلاس، فراهم نمودن پرکاربردترین، ساده ترین، سریع ترین، به صرفه ترین و در عین حال، امن ترین امکانات، خدمات و محتوا منطبق بر قوانین جاری کشور، تنها از طریق یک پلتفرم ساده است. شماپلاس افتخار ارائه خدمات به طیف گسترده ای از کاربران با سلایق مختلف را داراست.

با توجه به رسالت تعاملی شماپلاس، با بهره مندی از تامین کنندگان و سرویس دهندگان متعدد، متنوع و قابل اطمینان، خدمات و محتوای مناسب و مورد نیاز کاربران فراهم می شود.

اگر میخواهید از همه سرویس های مورد نظرتان یکجا بهره مند شوید، یا حتی اگر در سر، ایده های بزرگ و نوین تجاری می پرورانید، برای موفقیت خود هم اکنون به جمع خانواده بزرگ شماپلاس بپیوندید!

جهت دانلود اپلیکیشن شماپلاس اینجا کلیک کنید




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جهت دانلود اپلیکیشن شماپلاس اینجا کلیک کنید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..