تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برانکو: همواره سخت‌ترین بازی‌ها را برابر ذوب آهن داشتیم/ آمادگی احمد زاده علامت سئوال بزرگی برای ماست

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسالگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ برانکو درباره بازی تیمش برابر تیم ذوب آهن اظهار کرد: در ابتدا مایل هستم که به تیم های فوتبال ذوب آهن، استقلال و تیم خودم به علت صعود به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا تبریک بگویم. صعود 3تیم  به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا موفقیت بزرگی است چرا که تنها کشوری در غرب آسیا هستیم که 3 تیم صعود کرده داریم. یک بار دیگر این موفقیت را به مربیان و بازیکنان این تیم ها تبریک می گویم.

بیشترین امتیازات را در طول تاریخ فوتبال خود کسب کردیم 

او ادامه داد: همچنین از عملکرد تیم خود خرسند هستم که بیشترین امتیازات را در مرحله گروهی مسابقات در طول تاریخ فوتبالمان کسب کردیم. تنها تیم در آسیا بدون بازیکن خارجی هستیم و  اتکا به بازیکنان داخلی و بومی داریم. 

هدف ما کسب بیشترین امتیازات در 2 بازی باقی مانده است 

برانکو بیان کرد: در 2 بازی آینده خود برابر تیم های فوتبال ذوب آهن و سپیدرود رشت هدف ما کسب بیشترین امتیازات است تا فصل را همان طور که با موفقیت آغاز کردیم با پیروزی به پایان ببریم. ما نشان دادیم که چرا بهترین تیم وبیشترین اختلاف امتیاز را با سایر تیم ها داریم. 

قلعه نویی پرافتخارترین مربی ایران هدایت ذوب آهن را برعهده دارد 

سرمربی پرسپولیس درباره بازی با ذوب آهن گفت: بازی سختی برابر ذوب آهن داریم و همواره سخت ترین رقابتها  را با این تیم داشتیم. تیم ذوب آهن نیم فصل دوم را بهتر آغاز کرده است و تعجبی هم ندارد چرا که قلعه نویی پرافتخارترین مربی ایرانی هدایت این تیم را برعهده دارد.قلعه نویی به خوبی توانسته تیم خود را هماهنگ کند و در همه خطوط بازیکنان باکیفیتی دارد. به طور حتم بازی فردا برای تماشاگران بازی زیبایی خواهد بود. تیم ذوب آهن برای کسب جایگاه دوم می جنگد و مایل است که در لیگ قهرمانان آسیا فصل بعد حضور داشته باشد و همین موضوع کار را سخت می کند.

انگیزه بازیکنان مشکل بالقوه تیم ماست 

برانکو درباره اینکه با توجه به قهرمانی زود هنگام، بازیکنان این تیم انگیزه لازم را دارند، بیان کرد: به هر حال این  موضوع می تواند یک مشکل بالقوه باشد. البته بازیکنان کیفیت خود را در هر بازی نشان دادند و در زمینه خواستن، اراده و اعتماد به نفس آنها کار کردیم و برای کسب موفقیت در این بازی حاضر می شویم.

آمادگی احمد زاده علامت سئوال بزرگی است 

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پایان درباره غایبان تیمش در این بازی خاطر نشان کرد: به جز ربیع خواه ، طاهر خانی و احمد زاده که علامت سئوال بزرگی برای آمادگی اش داریم بقیه بازیکنان سالم هستند و در آمادگی به سر می برند.

انتهای پیام/  




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برانکو: همواره سخت‌ترین بازی‌ها را برابر ذوب آهن داشتیم/ آمادگی احمد زاده علامت سئوال بزرگی برای ماست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..