تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فغانی: جام جهانی 2018 خاص است

علیرضا فغانی در گفت و گو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  درباره حضور تیم داوری ایران در آخرین کلاس داوران شرکت کننده در جام جهانی 2018 روسیه در ایتالیا اظهار کرد: در این کلاس مانند دور قبل، داوران آمریکایی، آسیایی و اقیانوسیه با هم حضور دارند و هفته پیش نیز داوران و کمک داوران قاره های اروپا و آفریقا در کلاس ها حضور داشتند. رضا سخندان و محمدرضا منصوری امروز ( شنبه ) به کمپ کوورچیانو فلورانس رفتند و فردا ( یکشنبه ) باید تست های پزشکی را پشت سر بگذارند و من هم فردا راهی ایتالیا خواهم شد.

او افزود: جام جهانی 2018 روسیه به دلیل وجود کمک داور ویدئویی ( ویدئو چک ) خاص است و همه چیز را تحت تاثیر خود قرارداده است اما امیدواریم بازهم لذت و جذابیت فوتبال با این تکنولوژی از بین نرود و در زمین چمن حق به حقدار برسد.

فغانی در خصوص قانون نژاد پرستی که فیفا در جام جهانی تصویب کرد، بیان کرد: این قانون از قدیم وجود دارد و چون مسابقات آینده جام جهانی است و بعد بین المللی دارد، از داوران خواسته شده تا این بحث را جدی بگیرند و اگر مشکلاتی را دیدند، بازی را متوقف کنند تا مسئولان برگزاری تصمیمات جدیدی را اتخاذ کنند.

داور بین المللی فوتبال کشورمان در پایان در مورد احتمال خداحافظی اش پس از پایان رقابت های جام جهانی 2018 روسیه خاطرنشان کرد:باید تا پس از جام جهانی 2018 روسیه صبر کنیم تا ببینیم وضعیت چگونه می شود. اگر احساس کنم، می توانم به جامعه داوری کمک کنم، همچنان در این جمع خواهم ماند اما در غیر اینصورت خداحافظی می کنم. همانطور که گفتم، باید تا پایان جام جهانی صبر کنیم و در آن زمان تصمیم می گیریم.

انتهای پیام/

اظهارات فغانی درباره جام جهانی 2018



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فغانی: جام جهانی 2018 خاص است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..