تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رم با یک بُرد آسان، آماده سفر به انگلیس شد

خبرگزاری تسنیم: هفته سی‌‌و‌چهارم سری A امروز (شنبه) با یک دیدار میان تیم‌های رم و اسپال آغاز شد که در این بازی رم، میزبانش را با نتیجه 3 بر صفر شکست داد.

نخستین گل بازی توسط فرانچسکو ویکاری در دقیقه 33 به ثمر رسید که به اشتباه دروازه تیم خودی را بازی کرد. در ادامه پاتریک شیک در دقایق 52 و 60 گلزنی کرد تا خیال جالوروسی را از بابت کسب سه امتیاز این بازی آسوده کند.

با این پیروزی رم 67 امتیازی شد تا نه تنها جایگاهش را در رده سوم جدول رده‌بندی تثبیت کند بلکه با روحیه‌ای مضاعف برای سفر به انگلیس و مصاف با لیورپول در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا آماده شود.

امشب دو بازی دیگر در سری A برگزار می‌شود که در نخستین آنها از ساعت 20:30 به وقت تهران ساسولو از فیورنتینا پذیرایی می‌کند و در دیگری از ساعت 23:15 میلان میزبان بنونتو خواهد بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رم با یک بُرد آسان، آماده سفر به انگلیس شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..