تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




همراه با خدمت جدید استارت آپ‌ها دیگر بهانه‌ای برای ورزش نکردن نمانده است

به گزارش خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اختراعات روزمره جوانان نخبه در شرکت‌های دانش‌بنیان و طرح‌های مبتنی بر دانش است که رشد و پیشرفت کشور را رقم می‌زند.

باشگاه خبرنگاران جوان در نظر دارد محصولات دانش‌بنیانی که این شرکت‌ها تولید می کنند معرفی کند.

همه ما به دنبال راه‌هایی برای سالم ماندن هستیم و می‌دانیم که ورزش بهترین گزینه است، اما اغلب به دلیل نداشتن وقت و آشنا نبودن با کلاس‌هایی ورزشی قید ورزش کردن را می‌زنیم.

شاید شما هم همانند بسیاری دیگر دوست داشته باشد به اطلاعات ورزشی یک محله دست یابید و بتوانید به‌صورت یکجا همه اطلاعات باشگاه ورزشی از قبیل عکس، ساعت تشکیل کلاس‌ها و سایر موارد را کسب کنیدکه امروز این اتفاق افتاده است و به کمک یک استارت آپ می‌توانید به این اطلاعات دست یابید.

 یکی از استارت آپ‌های کشور موفق به ایجاد خدمتی شده است به کمک آن می‌توانید اطلاعات کامل باشگاه‌های ورزشی نزدیک محل سکونت  یا محل کارتان را کسب کرده تا به راحتی در کلاس های ورزشی ثبت نام کنید.

 اینترنتی در کلاس های ورزشی ثبت نام کنید

این سایت بر پایه ورزش مورد علاقه شما و محل زندگی ده‌ها باشگاه و کلاس ورزشی را به شما معرفی می‌کند و اطلاعات کامل از قبیل آدرس و ساعت تشکیل کلاس هارا به شما می‌دهد.

از ویژگی‌های مثبت دیگر این سایت اطلاع رسانی نسبت به شرایط و زمان بندی ثبت نام کلاس‌هاست و عکس‌های مجموعه را به شما نشان می‌دهد تا با آگاهی کامل به‌صورت اینترنتی ثبت نام کنید.

از طریق این سایت شما با دوستانتان در ارتباط خواهید بود و مربی خود را دنبال می‌کنید و با هربار ثبت نام اینترنتی از طریق این سایت هدیه دریافت خواهید کرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «همراه با خدمت جدید استارت آپ‌ها دیگر بهانه‌ای برای ورزش نکردن نمانده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..