تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دومین دوره از مسابقات قرآنی بانوان افتتاح شد/اعزام هیئت های جهاد قرآنی به مناطق محروم کشور

همزمان با برگزاری سی و پنجمین مسابقات بین المللی قرآن کریم؛

دومین دوره از مسابقات قرآنی بانوان افتتاح شدبه گزارش خبرنگارحوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛همزمان با برپایی سومین روز از مسابقات بین المللی قرآن کریم، مراسم افتتاحیه دومین دوره از مسابقات بین‌المللی قرآن بانوان جهان اسلام عصر امروز با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید مصطفی حسینی، حجت الاسلام مقنی، معصومه فرزانه دبیر کمیته مسابقات بانوان و جمعی مسئولان فرهنگی و قرآنی کشور در هتل ارم برگزار شد.

معصومه فرزانه دبیر کمیته بانوان مسابقات بین المللی قرآن کریم در ابتدای آیین گشایش دومین دوره از مسابقات قرآنی بانوان ضمن قدردانی از همه حضار گفت: خدا را شاکرم که دومین دوره از مسابقات بین‌المللی قرآن کریم را برگزار کردیم، و ما امروز خوشحالیم که در جهان اسلام شاهد حضور بالنده بانوان قرآنی هستیم.

وی در ادامه بیان کرد: امسال توفیق میزبانی از ۲۸ کشور داریم که در این دوره از از مسابقات ۱۴ داور که ۹ نفر از کشور جهان اسلام و ۵ داور از کشور عزیزمان دعوت شده است و حضور دارند.

مشاور امور بانوان سازمان اوقاف و امور خیریه افزود: به برکت انقلاب اسلامی توانستیم با برگزاری مسابقات قرآن در توسعه و ترویج فعالیت قرآنی بانوان سهمی را نهادینه کنیم.

وی درخصوص برنامه های مسابقات بانوان اظهار کرد: در این دوره سه برنامه جانبی را برای متسابقین پیش بینی کرده ایم و یک‌نمایشگاه جانبی برای مدعوین حاضر در مراسمات در نظر گرفته ایم.

فرزانه در پایان گفت: مهمترین برنامه ما امسال، اعزام هیئت های جهاد قرآنی به مناطق دور دست و محروم کشور به جهت آموزش و فراگیری قرآن کریم است، که جای دارد از بسیج دانشجویان و طلاب تشکر کنم.

 آیت الله میرباقری عضو مجلس خبرگان رهبری، در ادامه این مراسم با اشاره ای به آیات الهی قرآن کریم، و معجزات این کتاب الهی گفت: هر کسی که قرآن را تلاوت می کند هر حرف و کلمه قرآن، به او چیزی اضافه می کند. هر واژه قرآن حرف و سخن برای قاری آن دارد. حتی کسی هم که در طی روز این کتاب الهی را همراه دارد متفاوت است و از مسیر گناه و نفوذ شیطان درامان است.

وی در ادامه درخصوص اینکه قرآن معجزه پیامبر اکرم(ص) بیان کرد: سلوک، عرفان و معارف قرآن جز با شفاعت پیامبر اسلام(ص) نیست. ما در روایات بزرگان داریم، حتی کسانی که در دنیا نخوانده اند و آن را تلاوت نکرده اند، در آن دنیا به آنها قرآن آموزش داده می شود.

گفتنی است؛ در حاشیه این مراسم ضمن حضور متسابقین و داوران بخش بانوان، گروه سبحات به اجرای سرود پرداختند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دومین دوره از مسابقات قرآنی بانوان افتتاح شد/اعزام هیئت های جهاد قرآنی به مناطق محروم کشور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..