تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازیگر مشهور هالیوود «نوبل جامعه یهودی» را نپذیرفت

بازیگر مشهور هالیوود جایزه صهیونیست‌ها را نپذیرفتبه گزارش  حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  روزنامه یدیعوت آحارونوت از خودداری «ناتالی پورتمن» بازیگر سرشناس یهودی هالیوود برای دریافت جایزه بنیاد «ژنسیس» خبر داد. بنیاد «ژنسیس» یک بنیاد صهیونیستی است که سالانه جایزه ای به یکی از شخصیت های سرشناس یهودی در جهان اعطا می کند.

بنابر این گزارش، مدیر برنامه های «پورتمن» به برگزار کنندگان مراسم اهدای جایزه ژنسیس اطلاع داده که وی به دلیل حوادث اخیر در سرزمین های اشغالی بسیار ناراحت است و به همین خاطر نمی تواند در مراسم اهدای جایزه حضور یابد.

در همین حال بنیاد ژنسیس در سایت رسمی خود اعلام کرد: با توجه به عدم حضور این هنرپیشه مطرح هالیوود در مراسم دریافت جایزه، این بنیاد مراسم اعطای جایزه را لغو می کند.

قرار بود جایزه بنیاد ژنسیس که از آن به عنوان «نوبل جامعه یهودی» یاد می شود، امسال طی مراسمی در روز بیست و هشتم ژوئن (6 تیر) به پورتمن اهدا شود.

گفتنی است؛ تاکنون ده ها فلسطینی در اعترضات غزه شهید و بیش از سه هزار تن دیگر زخمی شدند.

بنابر این گزارش، مردم فلسطین در غزه از روز 30 مارس (جمعه 10 فرودین) مصادف با سالگرد «روز زمین» راهپیمایی موسم به «راهپیمایی بزرگ بازگشت» در منطقه مرزی بین غزه و رژیم صهیونیستی برگزار کردند.

فلسطینیان از سال 1976 تاکنون روز 30 مارس را به عنوان روز زمین فلسطین نامگذاری کرده و آن را گرامی می دارند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازیگر مشهور هالیوود «نوبل جامعه یهودی» را نپذیرفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..