تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کهتری: بی سابقه‌ترین تیم پاراتیروکمان را آماده بازی‌های آسیایی می کنیم

//در حال ویرایش//کهتری: بی سابقه‌ترین تیم پاراتیروکمان ایران آماده بازی‌های اسیایی می‌شودمجید کهتری رئیس انجمن پاراتیروکمان در گفتگو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛  بیان کرد: ۱۵ ملی پوش در اردوی تیم ملی پاراتیروکمان حضور دارند که در این مدت توانستند رکورد‌های غیر رسمی خوبی را ثبت کنند و این موضوع نشان می‌دهد که بی سابقه‌ترین تیم پاراتیروکمان ایران آماده بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ اندونزی می‌شود.

او افزود: اولین اردوی آمادگی تیم ملی از ۲۸ فروردین ماه آغاز شده و تا ۸ اردیبهشت در تهران ادامه دارد. با وجود وقفه‌ای که به دلیل کمبود بودجه در تشکیل اردو‌ها در فصل زمستان ۹۶ اتفاق افتاد، اما بازیکنان توانستند آمادگی لازم را حفظ کنند و با تمرینات انفرادی سطح فنی خود را در حد مطلوب نگه دارند.

کهتری ادامه داد: خوشبختانه وضعیت فنی بازیکنان مطلوب است و از الان با برگزاری اردو‌های مختلف برای بازی‌های پارآسیایی ۲۰۱۸ اندونزی آماده می‌شویم. طبق برنامه ریزی انجام شده ۸ تیرماه در مسابقات جهانی جمهوری چک حاضر می‌شویم تا سطح آمادگی ملی پوشان و نقاط ضعف و قوت آن‌ها بررسی شود و تا فاصله اعزام به جاکارتا روی سطح فنی آنها کار کنیم.

رئیس انجمن پاراتیروکمان درباره نحوه انتخاب ملی پوشان عنوان کرد: حدود ۱۹ نفر به اردوی تیم ملی دعوت شدند که بر اساس بررسی رکورد‌های ثبت شده ۴ نفر از بازیکنان از لیست خط خوردند و با ۱۵ نفر شامل ۷ ورزشکار خانم و ۸ ورزشکار آقا اردو‌های تیم را آغاز کردیم و در ادامه نیز برخی افراد از لیست تیم حذف می‌شوند. باید بگویم نفرات بر اساس شایسته سالاری انتخاب می‌شوند و هر فردی که بتواند بهترین نتیجه را رقم بزند در تیم می ماند.

او در خصوص تاثیر مسابقات اندونزی و جمهوری چک در کسب سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو گفت: رقابت‌هایی که به صورت مستقیم در کسب سهمیه موثر باشند از رقابت‌های جهانی هلند و از سال ۲۰۱۹ آغاز می‌شود. بازی‌های پارآسیایی اندونزی و رقابت‌های جهانی چک تنها از نظر بررسی میزان آمادگی ملی پوشان و آنالیز حریفان حاضر در این رقابت‌ها حائز اهمیت است.

کهتری تصریح کرد: برای کسب مسابقات پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو دو تا سه بازی آسیایی و جهانی برگزار می‌شود که به صورت مستقیم در کسب سهمیه نقش دارد و ما امیدواریم بتوانیم همانند پارالمپیک ریو با تیمی کامل راهی توکیو شویم.

رئیس انجمن پاراتیروکمان درباره اعزام ملی پوشان به بازی‌های جاکارتا ۲۰۱۸ گفت: در این دوره از بازی‌ها ماده تیمی وجود ندارد و به صورت انفرادی و میکس تیمی رقابت‌ها برگزار می‌شود. اما از آنجایی که کسب مدال برای تیم ملی بسیار مهم است ما با ۱۳ یا ۱۴ ورزشکار در بازی‌ها حاضر می‌شویم تا از نظر کسب مدال بتوانیم عملکرد لازم را داشته باشیم و بیشتر بازیکنان تیم ما بتوانند عملکرد خود را ارزیابی کنند.

او در ادامه بیان کرد: در بخش ریکرو بانوان نعمتی، کهنسال، رحیمی و زهرا دلخوش، در بخش کامپوند بانوان عباسپور، راضیه شیرمحمدی، فرزانه عسگری حضور دارند.اما در بخش ریکرو مردان رحیمی، جلال پور، اصغر زارعی ن‍ژاد، در بخش کاموند مردان هادی نوری، رمضاتن بیابانی، علی سینا منشا زاده و w1 کاکوش و زندی در تیم ملی حضور دارند. که در ژایان اردوها بر اساس بودجه ای که فدراسیون در اختیار ما قرار می دهد و عملکرد بازیکنان نفرات اصلی برای حضور در جاکارتا مشخص می شوند.

رئیس انجمن پاراتیروکمان در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم تیم ملی در مسابقات آینده نتیجه درخشانی را رقم بزند و بتوانیم آغاز قدرتمندی برای پارالمپیک 2020 توکیو داشته باشیم.

انتهای پیام/

اظهارات کهتری درباره وضعیت تیم ملی پاراتیروکمان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کهتری: بی سابقه‌ترین تیم پاراتیروکمان را آماده بازی‌های آسیایی می کنیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..