تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رمضانی: فدارسیون به غیر از سرخابی‌های پایتخت، تیمی را نمی‌بیند

رمضانی: فدارسیون فوتبال بجز استقلال ، پرسپولیس و تیم ملی تیم های دیگری را نمی بیندولی الله رمضانی، قائم مقام باشگاه تاسیسات دریایی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: به احتمال فراوان در آینده با شیرازی، رئیس هیئت فوتبال تهران دیداری را در رابطه با ماندن و شرایط آینده تاسیسات دریایی در لیگ برتر خواهیم داشت. تا به این لحظه هیچ مسئول دیگری موضوع ماندن ما را در لیگ برتر پیگیری نکرده است.

جدایی از لیگ را از قبل اعلام کردیم

رمضانی همچنین در ادامه گفت: جدایی از لیگ را از چندین روز پیش با انتشار نامه‌ای اعلام کردیم و بازگشت ما به لیگ برتر فوتسال در هاله‌ای از ابهام است. تاسیسات دریایی با توجه به شرایط مالی پیچیده و کمی ضعیفش در روز‌های اخیر نمی‌تواند در لیگ حاضر شود و اگر شرایط مالی بهبود یابد ممکن است به لیگ برتر باز خواهیم گشت.

انگیزه قوی برای شرکت تیم‌ها در لیگ برتر فوتسال وجود ندارد

قائم مقام باشگاه فوتسالی تاسیسات دریایی در رابطه با شرایط حال حاضر لیگ برتر فوتسال گفت: انگیزه‌ای برای حضور موفق تیم‌ها در لیگ برتر فوتسال وجود ندارد. تیمداری‌های امروزه در هر قسمتش باید مبالغ هنگفتی را پرداخت کرد که برخی از این هزینه‌ها واقعا کمر شکن هستند.

فدراسیون فوتبال تیم‌های فوتسالی را نمی‌بیند

رمضانی همچنین افزود: فدارسیون فوتبال بجز تیم‌های استقلال، پرسپولیس و تیم ملی فوتبال کشورمان تیم دیگری را نمی‌بیند و تمام سرمایه اش را برای این ۳ تیم خرج می‌کند. در آخر هم دیگر مبلغ پولی برای رسیدگی به سایر تیم‌ها برایش نمی‌ماند.

فدراسیون فوتبال باید تیم‌ها و کمیته و دیگر قسمت‌های مربوطه به رشته فوتسال را به صورت خصوصی در بیاورد تا این حوزه‌ها با بکارگیری افراد ماهر و همچنین کسانی که بر مسائل مالی احاطه کافی را دارند، بتوانند شرایط خود را بهبود دهند.

ما شاهد این مسئله هستیم که مسئولان فوتسال حتی نمی‌توانند یک کاپ قهرمانی تهیه کرده و یا جایزه تیم‌های قهرمان در لیگ برتر فوتسال را بپردازند. این هزینه ها، بسیار رقم‌های پایین و خردی مانند ۴۰ و یا ۵۰ میلیون تومان دارد. پس ما نمی‌توانیم با این شرایط شاهد پیشرفت لیگ برتر فوتسال باشیم.

اودر انتها افزود: ما ۲ سال به صورت متوالی قهرمان لیگ برتر فوتسال و یک سال هم به عنوان قهرمان آسیا انتخاب شدیم، ولی هیچ تشویقی از تیم ما صورت نگرفت و در ادامه، در حضور سال بعدما در لیگ برتر فوتسال مبلغ ورودی تیممان را به صورت کامل از ما دریافت کردند.

تمامی هزینه‌های برگزاری لیگ برتر فوتسال به گردن تیم‌ها است

رمضانی گفت: در هر مسابقه تمامی هزینه‌های آمبولانس، پزشکی، داوران و ایاب و ذهاب بازیکنان و همچنین هزینه تمرین را باید خود تیم‌ها پرداخت کنند، بگونه‌ای که این تیم‌ها هستند که لیگ را اداره می‌کنند و باعث ادامه دار بودن لیگ برتر فوتسال می‌شوند.

کار مسئولان در کمیته فوتسال فقط به بخشنامه‌ها محدود شده است و هیچ کار دیگری انجام نمیدهند. آن‌ها باید به دنبال حامی مالی باشند تا لیگ را از این شرایط وخیم خارج کنند.

انتهای پیام/

اظهارات رمضانی در رابطه با لیگ برتر فوتیال



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رمضانی: فدارسیون به غیر از سرخابی‌های پایتخت، تیمی را نمی‌بیند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..