تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سرمربی جدید اسپانیول مشخص شد

ایوان دلا پنا سرمربی جدید اسپانیولبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کادر مدیریتی اسپانیول به دلایل نتایج ضعیف کیکه سانچس فلورس سرمربی این تیم ، تصمیم گرفت وی را اخراج کند و یوردی لارین مدیر اجرایی آبی پوشان کاتالان داوید گالگو سرمربی جوانان باشگاه اسپانیول را به طور موقت جایگزین کیکه سانچس فلورس سرمربی این تیم وسابق باشگاه های چلسی وپورتو کرد.

ایوان دلا پنا ستاره سابق تیم ملی فوتبال اسپانیا مذاکراتی را با کادر مدیریتی اسپانیول داشته وپیش بینی می شود این ستاره مشهور سرمربی این تیم شود.

انتهای پیام/

سانچس فلورس اخراج شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سرمربی جدید اسپانیول مشخص شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..