تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رضاوند: با شکست گسترش نایب قهرمان می‌مانیم

خبرگزاری میزان: آرش رضاوند رضاوند با اشاره به دیدار پیش روی تیم فوتبال سایپا برابر گسترش فولاد تبریز، اظهار داشت: دیدار مقابل گسترش که هفته‌هاست خوب نتیجه گرفته و باعث توقف استقلال شده کمی سخت است، اما با این جور مسائل فکر نمی‌کنیم و با هدف پیروزی مقابل آنها به میدان می‌رویم.

وی افزود: در چند روز اخیر علی دایی در تمرینات به ما تاکید کردند که به هیچ چیزی جز نایب قهرمانی فکر کنیم و همه با یک هدف آن هم کسب سهمیه ۲ هفته پایانی را پشت سر خواهیم گذراند. نکته جالب اینجاست که آقای دایی خودش انگیزه بیشتری در تمرینات دارد و این انرژی را به تک‌تک بازیکنان تیم منتقل کرده و به نظرم همه در این چند روز طور دیگری تمرین می‌کنند، به نحوی که انگار از پیش می‌دادند نایب قهرمانی به نام سایپا نوشته شده است. این انرژی که سرمربی تیم می‌دهد انگیزه مان را دو چندان می‌کند.

هافبک تیم فوتبال سایپا در رابطه با درخشش دو بازیکن جوان تیمش ترابی و قلی‌زاده در لیگ تصریح کرد: مطمئنا «مهدی» و «علی» وزنه‌های تاثیرگذار تیم هستند و زحمات سایر بازیکنان را به بار می‌نشانند و شادی به تیم می‌دهند. امیدوارم نه تنها این دو بازیکن بلکه تمامی بازیکنان سایپا در آینده به آرزو‌ها و اهدافشان دست پیدا کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رضاوند: با شکست گسترش نایب قهرمان می‌مانیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..