تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شهروندان از فروشگاه‌های اینترنتی مجاز خرید نمایند‌

شهروندان از فروشگاه‌های اینترنتی مجاز خرید نمایند‌به گزارش  حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ دوم ابراهیم پرسا گفت: گسترش دنیای الکترونیک، در کنار آن‌که نتایج مثبتی داشته، راه را برای سوءاستفاده‌گران و خلافکاران نیز هموار کرده و آن‌ها می‌توانند در پسِ هویت‌های جعلی و مجازی، آسان‌تر از قبل مرتکب تخلفات و اقدامات غیرقانونی خود شوند.

وی افزود: سایت‌هایی با خدمات رایگان و امکان درج رایگان آگهی که خرید و فروش کالا‌های مختلف در دسته‌بندی‌های متعدد را بدون واسطه فراهم کرده و با تعبیه فضایی برای درج تصویر و توضیحات بیشتر، درک خریدار از محصول تبلیغ شده را بیشتر می‌کند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: برخی از این سایت‌ها و فروشگاه‌های اینترنتی که دارای نماد اعتماد الکترونیک هم هستند رسما اعلام کردهاند که در قبال درج آگهی‌ها هیچ مسئولیتی ندارند و فقط «تلاش در جهت نشر آگهی‌ها با اطلاعات صحیح و درست می‌نمایند، اما نمی‌توانند صحت آگهی‌ها را تضمین نمایند و هیچگونه تعهد یا مسئولیتی در قبال آگهی‌ها برعهده نمی‌گیرند.»

سرهنگ پرسا اظهار کرد:، اما فروشگاه‌هایی که فاقد نماد اعتماد الکترونیک هم هستند متاسفانه در حال فعالیت می‌باشند که به کاربران توصیه میشود از این فروشگاه‌ها اقدام به خرید کالا و واریز وجه نکرده و نیز اگر به دنبال خرید اقلام و کالای دست دوم هستند از فروشگاه‌های دارای ای‌نماد خرید نموده و قبل از واریز هر مبلغی اطلاعات دقیق و کاملی از فروشنده کالا کسب نمایند.

وی افزود: خریداران در خرید اموال دست دوم باید توجه داشته باشند که این اقلام را بدون فاکتور فروش یا کارتن خریداری نکنند و از صحت و سقم سلامت اقتصادی کالا اطلاع داشته باشند.

رئیس پلیس فتا گلستان در خاتمه از شهروندان خواست در صورت نیاز به مشاوره از طریق وب سایت پلیس فتا بخش ارتباطات مردمی مراجعه نمایند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شهروندان از فروشگاه‌های اینترنتی مجاز خرید نمایند‌»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..