تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دیدنی های جذاب روز – شنبه ۱ اردیبهشت!

در دیدنی های روز شنبه ۱ اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۷ از اعتراض دانش آموزان آمریکایی به آزادی حمل اسلحه در آمریکا تا حضور پادشاه هلند در میان دانش آموزان را ببینید .

دیدنی های روز شنبه ۱ اردیبهشت

دیدنی های روز شنبه 1 اردیبهشت

دانش‌آموزان آمریکایی با تعطیلی کلاس‌ها به قانون حمل اسلحه و کشتارهای سریالی در مدارس آمریکا اعتراض کردند/ شهرهای “لس‌آنجلس” و “آلبوکرک” و “نیویورک”

دیدنی های روز شنبه 1 اردیبهشت

دانش‌آموزان آمریکایی با تعطیلی کلاس‌ها به قانون حمل اسلحه و کشتارهای سریالی در مدارس آمریکا اعتراض کردند

دیدنی های روز شنبه 1 اردیبهشت

دانش‌آموزان آمریکایی با تعطیلی کلاس‌ها به قانون حمل اسلحه و کشتارهای سریالی در مدارس آمریکا اعتراض کردند

جزئیاتی از نظر ترامپ درباره آزادی اسلحه در آمریکا

ترامپ درباره آزادی اسلحه در آمریکا می گوید: خب ما قوانینی برای کنترل سلاح داریم اما خب، آدم‌های مریض هم هستند. منظورم این است که این یک مشکل است، آنها مریض هستند. اگر او سلاح نداشت، قطعا یک بمب پیدا می‌کرد یا چیز دیگری همراهش می‌آورد. گمان می‌کنم مردم نیاز دارند که برای تامین امنیت اجازه خرید سلاح داشته باشند. من خودم “مرد متمم دوم” هستم.

سخنان ترامپ در واقع اشاره‌ای به متمم دوم قانون اساسی ایالات متحده آمریکا است که از حق مردم برای داشتن و حمل اسلحه دفاع می‌کند و در ۱۵ دسامبر ۱۷۹۱، به عنوان بخشی از ده متمم گنجانده شده در منشور حقوق ایالات متحده آمریکا تصویب شده است. دیوان عالی ایالات متحده آمریکا حکم کرده است که این حق متعلق به افراد است، و در عین حال حکم کرده است که این حق نامحدود نیست و وجود این حق، وضع هر نوعی از مقررات درباره جنگ‌افزار گرم یا ابزارهای مشابه آن را ممنوع نمی‌کند. با الحاق منشور حقوق، دولت‌های ایالتی و محلی هم به اندازه دولت فدرال، از نقض این حق منع شده‌اند.

تصاویر و دیدنی های روز شنبه ۱ اردیبهشت

دیدنی های روز شنبه 1 اردیبهشت

لبخند در خانه‌ای زخمی از گلوله‌های جنگی در شهر جنگ زده دوما در حومه شرقی شهر دمشق سوریه/ عکس: شینهوا

دیدنی های روز شنبه 1 اردیبهشت

چپ کردن یک کامیون حامل ۲۰ تن ماهی – آلمان

دیدنی های روز شنبه 1 اردیبهشت

کودک بنگلادشی در حال برداشتن هندوانه از دورریزهای بازار میوه و سبزیجات در شهر داکا

دیدنی های روز شنبه 1 اردیبهشت

تخریب خانه‌های غیرقانونی در شهر صوفیه پایتخت بلغارستان

دیدنی های روز شنبه 1 اردیبهشت

جلسه “استفان دی میستورا” نماینده ویژه سازمان ملل در امور سوریه – فرد پشت به تصویر-
با گروهی از فرماندهان عالی رتبه نظامی روسیه درباره بحران سوریه – مسکو/عکس: ایتارتاس

دیدنی های روز شنبه 1 اردیبهشت

یک “کوماری”- دختر نابالغ مقدس- در شهر لالیتپور نپال در جریان یک مراسم آیینی

دیدنی های روز شنبه 1 اردیبهشتادامه تنش‌ها و تظاهرات ضد اسراییلی فلسطینی‌ها در مرز باریکه غزه و اسراییلدیدنی های روز شنبه 1 اردیبهشتادامه تنش‌ها و تظاهرات ضد اسراییلی فلسطینی‌ها در مرز باریکه غزه و اسراییلدیدنی های روز شنبه 1 اردیبهشتحضور پادشاه هلند در مسابقات سالانه ورزش‌های مدارس در شهر تولو هلنددرباره “ویلم الکساندر”، پادشاه هلند بیشتر بدانید

“ویلم الکساندر”، پادشاه هلند فاش کرد که در ۲۱ سال گذشته در کنار پادشاهی این کشور، به شغل دوم خلبانی هواپیما در پروازهای داخلی مشغول بوده است.

پادشاه هلند اعلام کرد وی بطور مخفیانه ماهی دوبار خلبانی هواپیماهای مسافربری را بر عهده داشته است. با وجود آنکه مسافران احتمالا از روی صدای وی او را می شناختند، اما تا کنون کسی این مسئله را فاش نکرده بود. البته او در پروازها نام خود را اعلام نمی کرد.

وی در مصاحبه‌ای به روزنامه تلگراف گفت:
به هرحال بیشتر مردم به آنچه خلبان می گوید توجهی ندارند.

طبق گزارش گاردین، آنچه که به پنهان ماندن این مسأله کمک کرده بود، اقداماتی بود که پس از وقایع ۱۱ سپتامبر بوقوع پیوسته بود و به خاطر همین مسأله، دیدن خلبان به علت بسته بودن کابین خلبانی غیرممکن شده بود.

وی همچنین در خصوص جدایی میان امورات پادشاهی و شغل دوم خود به روزنامه تلگراف گفت: نمی توان مشکلات را از زمین به آسمان برد؛ بلکه می توان ارتباط را قطع و بر روی مسأله ای دیگر متمرکز شد.

گفتنی است پادشاه ویلم الکساندر سال ۲۰۱۳ تاجگذاری کرد.
البته وی به تنهایی کشور را اداره نمیکند؛
بلکه بخش زیادی از اختیارات خود را به پارلمان واگذار کرده است.
هلند کشوری با یک نظام حکومتی پارلمانی است که اکثریت پارلمان، دولتی با اختیارات گسترده را برای اداره کشور در کنار پادشاه انتخاب می‌کنند.

عصر ایران – ایسنا – باشگاه خبرنگاران جوان




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دیدنی های جذاب روز – شنبه ۱ اردیبهشت!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..