تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تکذیب توقف معاملات آتی سکه در بورس کالا

دستور وزیر اقتصاد برای توقف معاملات آتی سکه از سوی مشاور وزیر راه و شهرسازی و عضو شورای عالی بورس تکذیب شد.

به گزارش شمانیوز، حسین عبده تبریزی در واکنش به این سئوال که آیا دستور وزیر اقتصاد مبنی بر تعطیلی معاملات آتی سکه در بورس کالا صحت دارد یا خیر؟ اظهارداشت: طرح این موضوع به هیچ عنوان از سوی وزیر اقتصاد صورت نگرفته و برخی افراد با اهداف خاصی این موضوع را اعلام کردند که البته تا این لحظه تایید هم نشده است.
مشاور وزیر راه و شهرسازی و عضو شورای عالی بورس در ادامه گفت: معاملات آتی سکه همانند گذشته در بورس کالا ادامه خواهد یافت و امکان پیش فروش سکه در بورس هم در ابتدای راه قرار دارد و در این خصوص تا این لحظه تصمیم گیری نشده است.


لازم به ذکر است هفته گذشته برخی از مقامات اقتصادی اعلام کردند که پیش فروش سکه در بورس کالا انجام می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تکذیب توقف معاملات آتی سکه در بورس کالا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..