تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف رمز و رازهایی جالب از لوح 3700 ساله +تصاویر

کشف رمز و رازهایی جالب از لوح 3700 ساله +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،اکثر مردم جهان تاکنون بر این باور بودند علم مثلثات توسط مردم یونان قدیم کشف شده است در حالی که نوشته های لوحی سنگی 3700 ساله ای که اخیرا ترجمه شد خبر از آن می دهد که کاشف این علم بابلیان عراق هستند.

آنها 1500 سال قبل از یونانیان، این علم  پراهمیت را کشف کردند که و با آن تحولی عظیم در  ریاضیات بوجود آمد.

طبق گزارشی از تحقیقات دکتر "دنیل متسفیلد" که در نشریه دانشگاه  "نیوساوت ولز" منتشر شد،بررسی های این شخص نشان می دهد که درون  لوح گلی" Plimpton 322" راز و رمز هایی وجود داشته که اشکال مثلثی شکل را به تصویر کشیده و به توصیف جزئیات آنها پرداخته بود،ابتکاری جالب در آن زمان که حاکی از نبوغ طراحانش داشته است.

در بررسی های بیشتر و دقیق تری که روی این لوح صورت گرفت ترجمه اطلاعات هک شده روی آن از زبان بابلی، غیر از قدیمی ترین و دقیق ترین جدول مثلثاتی دنیا، فرمول های هندسی متفاوتی را نشان می داد که مربوط به روش های بابلیان عراق است.

کشف رمز و رازهایی جالب از لوح 3700 ساله +تصاویر

کشف رمز و رازهایی جالب از لوح 3700 ساله +تصاویر

کشف رمز و رازهایی جالب از لوح 3700 ساله +تصاویر

انتهای پیام/

کشف رموزی از یک لوح 3700 ساله که افتخار عراقی ها شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف رمز و رازهایی جالب از لوح 3700 ساله +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..