تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استراحتگاه عجیب در ارتفاعات 200 متری اسکاتلند +فیلم

استراحتگاه عجیب در ارتفاعات +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کوهستان‌ها و ارتفاعات بلند یکی از بهترین و پرمخاطب‌ترین جاذبه‌های گردشگری جهان محسوب می‌شود. شهرها و کشورهایی که دارای ناحیه کوهستانی هستند، سود بسیار زیادی از صنعت گردشگری می‌برند.

نکته جالب این است که در یکی از مناطق مرتفع گردشگری کشور اسکاتلند، ایده‌ای جالب استفاده شده است. ایجاد استراحتگاه در فاصله 200 متری از سطح زمین، به صورت معلق در هوا است، نمایی بسیار زیبا و هیجان انگیز ایجاد کرده است.

گفتنی است؛ این منطقه گردشگری با نام " ماه " در کشور اسکاتلند شناخته می‌شود. در ادامه ویدئوی مربوط به استراحتگاه گردشگری در مناطق مرتفع اسکاتلند را مشاهده می‌کنید :

انتهای پیام/

استراحتگاه عجیب در ارتفاعات گردشگری +فیلم



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استراحتگاه عجیب در ارتفاعات 200 متری اسکاتلند +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..