تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لحظه وحشتناک افتادن دختر نوجوان به زیر اتوبوس +فیلم

لحظه وحشتناک افتادن دختر نوجوان به زیر اتوبوس + فیلم///////////////////////به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه وحشتناک فرار یک دختر نوجوان را از مرگ حتمی در یکی از خیابان های لهستان به تصویر می کشد. فیلمی که از دوربین مدار بسته تهیه شده است نشان می دهد که چرخ های اتوبوس در فاصله بسیار اندکی از سر این دختر نوجوان 17 ساله عبور می کند. این دختر هنگامی که به همراه همکلاسی اش در حال عبور از پیاده رو بودند ناگهان توسط او به داخل خیابان هل داده شد و در معرض خطر جدی قرار گرفت.

پس از این حادثه همکلاسی این دختر از او عذرخواهی کرد. بنا به گفته سخنگوی پلیس این دختر دچار جراحت سطحی شد. رئیس پلیس محلی به علت در معرض قرار دادن جان یک انسان خواستار محاکمه این دختر نوجوان شده است. در صورت محاکمه، این دختر به 1 سال زندان محکوم خواهد شد.

گفتنی است؛ این حادثه در تاریخ 12 آوریل و در شهر " چخوویسا ججیدسا " لهستان رخ داد.

انتهای پیام/

دختر نوجوان با ناداناش، همکلاسی اش را در معرض مرگ قرار داد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لحظه وحشتناک افتادن دختر نوجوان به زیر اتوبوس +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..