تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قرارداد آتی، تقاضا در بازار واقعی ارز را کاهش می دهد

 

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: نبود قرارداد آتی ارز موجب شده بخش زیادی از تقاضای ارز به دلیل نبود این معاملات، وارد بازار واقعی ارز شود که به نوسان در قیمت ها منجر شده است.

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، محمدرضا پورابراهیمی در نشست کمیسیون اقتصادی مجلس که با حضور وزیر اقتصاد، قائم مقام وزیر صنعت و اعضای کمیسیون برگزار شد افزود: نبود قرارداد آتی ارز که بانک مرکزی بواسطه آن تضمین می کند تا در آینده ارز مورد نیاز فعالان اقتصادی را تامین کند موجب شد بخش زیادی از تقاضاهای آینده ، در شرایط کنونی به بازار ارز فشار وارد کند .

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس اضافه کرد : بسیاری از فعالان اقتصادی برای واردات مواد اولیه و ماشین آلات ، نیاز ارزی دارند اما به علت نبود قرارداد آتی ارز و اینکه نمی دانند ارز در آینده چه قیمتی خواهد داشت این فعالان اقتصادی در شرایط کنونی به بازار ارز ورود کرده تا نیاز ارزی خود را تامین کنند از این رو این عامل فشار زیادی را بر تامین ارز در بازار وارد کرده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قرارداد آتی، تقاضا در بازار واقعی ارز را کاهش می دهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..