تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«بانو قدس ایران» اکران عمومی می شود

غلامعلی اصغیریان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

«بانو قدس ایران» اکران عمومی می شودغلامعلی اصغریان مدیر موسسه فرهنگی هنری عروج و تهیه کننده مستند «بانو قدس ایران» روز دوم سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر و در حاشیه این فستیوال،  در خصوص این مستند در گفتگو با خبرنگارحوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوانگفت: این مستند روایت زندگی پربار بانو خدیجه ثقفی همسر امام خمینی (ره) است و همراهی 40 ساله ایشان با امام خمینی (ره) را روایت کرده است. «بانو قدس ایران»در جشنواره فیلم فجر هم حضور داشت. همچنین «بانو قدس ایران» در جشنواره حقیقت جایزه دریافت کرده است.

وی افزود: در زمان نمایش این مستند سالن مملو از جمعیت شد. ما یک سانس دیگر در چارسو و یک سانس هم در سینما فلسطین داریم.
اصغریان در خصوص اکران عمومی این مستند اظهار کرد: ما صحبت های فراوانی با باتجربگان عرصه فیلم و مستند انجام دادیم. بسیاری توصیه کردند که حتما این مستند اکران عمومی شود.

وی ادامه داد: درباره زمان اکران، یک پیشنهاد برای اکران در ماه مبارک رمضان به ما داده شد که در حال بررسی آن هستیم.

اصغریان در پایان در خصوص جشنواره بیان کرد: قضاوت نهایی را باید به روز های پایانی جشنواره موکول کنیم. البته تا این لحظه فستیوال روند رو به رشدی داشته است. رضا میر کریمی، کارکشته و فعال این حوزه است و زحمات فراوانی کشیده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««بانو قدس ایران» اکران عمومی می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..