تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نسخه‌ی عملکرد بالا از پورشه ماکان توربو معرفی شد

محصول ویژه‌ی پورشه بر مبنای ماکان توربو، قدرتمندتر و اسپرت‌تر از نمونه‌ی اصلی خواهد بود. این کراس‌اور پرشتاب، بیش از ۱۴۰ هزار دلار قیمت خواهد داشت.

چند ماه پیش، خبر از تولید نسخه‌ی ویژه و عملکرد بالا (Exclusive Performance Edition) توسط دپارتمان تولید پورشه ماکان منتشر شد. این محصول، حالا با تصاویر رسمی و جزئیات فنی معرفی شده است تا یکی از سریع‌ترین کراس‌اورهای جهان باشد. در ویدئوی رسمی پورشه، تاکید می‌شود که بسیاری از قطعات بدنه‌ی این نمونه از ماکان، با دست ساخته و کنترل کیفیت می‌شوند. به نظر می‌رسد که نوار قرمز رنگ روی سپرها و رکاب‌ها، قرار است به عنوان وجه تمایز ظاهری نسخه‌ی عملکرد بالا از مدل استاندارد ماکان توربو، مورد استفاده قرار گیرد.

Porsche Macan Turbo

پیشرانه‌ی این محصول، ۴۰ اسب بخار قوی‌تر از نمونه‌ی اصلی است و از موتور ۶ سیلندر ۳.۶ لیتری، قدرت ۴۴۰ اسب بخار می‌گیرد. به لطف بهینه‌سازی سیستم توئین‌توربوی دوگانه، نهایت گشتاور این ماکان ویژه به ۶۰۰ نیوتن‌متر می‌رسد که از ۱۵۰۰ دور بر دقیقه تولید می‌شود. با چنین شرایطی، رسیدن به نهایت سرعت ۲۷۲ کیلومتر بر ساعت و زمان ۴.۴ ثانیه در آزمون سرعت‌گیری صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت، ممکن خواهد بود.

Porsche Macan Turbo

طبق معمول، پورشه نسبت به فضای داخلی بی‌تفاوت نبوده و نسخه‌ی عملکرد بالا از ماکان توربو را به تزئینات ویژه مجهز کرده است. چرم سیاه آلکانتارا در پوشش صندلی‌ها و تودری‌ها دیده می‌شود، ضمن اینکه با خط دوخت سرخ‌رنگ، هماهنگی جذابی با هارمونی سپرها و رکاب‌ها فراهم می‌کند. رنگ قرمز، در بخش‌هایی از چرم صندلی، دسته دنده، فرمان و کمربند ایمنی هم به کار رفته است تا با عبارت TURBO روی پشت‌سری صندلی‌های، کنتراست زیبایی با زمینه‌ی سیاه داشته باشد. عبارت نسخه‌ی ویژه (Exclusive) هم در بسیاری از نقاط کابین دیده می‌شود.

Porsche Macan Turbo

ماکان توربو، حتی در حالت استاندارد هم دارای آپشن‌های فراوانی است. این امکانات، طبیعتا در نسخه‌ی ویژه هم وجود دارد تا تمامی صندلی‌ها و فرمان، دارای گرم‌کن داخلی و تنظیمات برقی باشند. ترمزهای اسپرت با عملکرد بالا، اگزوزهای اسپرت و فنربندی کم‌ارتفاع هم در این خودرو، وجود دارند.

Porsche Macan Turbo

قیمت نهایی نسخه‌ی عملکرد بالا از پورشه ماکان توربو، حدود ۳۰ هزار دلار گران‌تر از مدل استاندارد است و با آستانه قیمت ۱۴۲,۵۰۰ دلار فروخته خواهد شد. با این حساب، جدیدترین محصول معرفی شده توسط پورشه، گران‌ترین کراس‌اور دنیا خواهد بود تا به میزان چشم‌گیری از شاسی‌بلندهای اسپرت ساخت بنز و بی‌ام‌و، مثل AMG GLE63 S کوپه و X6M که به ترتیب با قیمت ۱۱۰ هزار دلار و ۱۰۵ هزار دلار فروخته می‌شوند، گران‌تر باشد. جالب است بدانید که محصولات ساخت بنز و بی‌ام‌و، با پیشرانه‌ای به قدرت تقریبی ۵۷۰ اسب بخار، در زمانی کمتر از ۴ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسند و بزرگ‌تر از پورشه ماکان هستند.

Porsche Macan Turbo Porsche Macan Turbo Porsche Macan Turbo Porsche Macan Turbo



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نسخه‌ی عملکرد بالا از پورشه ماکان توربو معرفی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..