تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اقدام هولناک دختر برای فرار از کتک‌های پدر! +فیلم

اقدام هولناک دختر برای فرار از دست پدر خشمگین!+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، دختر نوجوان هندی که در پشت بام خانه در حال کتک خوردن از پدرش بود، در حرکتی ناگهانی خودش را به پایین پرتاب کرد.

لحظاتی نگذشته بود که صدای فریاد دختر در خیابان پیچید و کمی بعد همسایه ها او را دیدند که با مصدومیت فراوان نقش زمین شده است. آنها با مشاهده این صحنه سریعا خود را به محل حادثه رساندند و دختر را به بیمارستان منتقل کردند.

گفتنی است؛ این دختر که 12 سال دارد از ناحیه ستون فقرات و پاها دچار شکستی شده و نخاعش آسیب جدی دیده و با توجه به وخامت اوضاع جسمانی‌اش معلوم نیست که زنده بماند یا نه! پدر دختر توسط پلیس دستگیر شده و در حال بازجویی است. در ادامه لحظه وقوع این حادثه هولناک را در فیلم زیر می بینید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اقدام هولناک دختر برای فرار از کتک‌های پدر! +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..