تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لنوو از دو لپ‌تاپ جدید سری تینک پد با پردازنده رایزن AMD رونمایی کرد

کاربران اکنون امکان خرید لپ‌تاپ‌های سری تینک‌پد را با پردازنده‌های رایزن AMD نیز خواهند داشت.

مقالات مرتبط:

امکان سفارش کامپیوترهای شخصی با پردازنده‌های بسیار جذاب رایزن AMD، یکی از بهترین اتفاق‌های سالیان اخیر برای علاقه‌مندان دنیای کامپیوتر بوده است. حال تمایل شرکت‌های نامدار دنیای لپ‌تاپ برای استفاده از پردازنده‌های موبایل رایزن در محصولات خود، خبری خوش برای AMD و کاربران خواهد بود تا با رقابت بین اینتل و AMD شاهد افزایش توان و کاهش قیمت محصولات نهایی باشیم. 

پیش‌ از این، اچ‌پی، ایسر و دل از لپ‌تاپ‌های جدید خود با پردازنده‌ی رایزن رونمایی کردند. حال لنوو نیز به این گروه پیوسته و دو مدل از سری تینک‌پد را با چنین پردازنده‌هایی معرفی و وارد بازار کرده است. 

لنوو تینک پد E485 / Lenovo Thinkpad E485

لپ‌تاپ ۱۴ اینچی تینک‌پد E485 و نمونه‌ی ۱۵ اینچی تینک‌پد لنوو تینک‌پد E585، جدید‌ترین محصولات لنوو با پردازنده‌ی AMD‌ هستند که نوید قدرت پردازشی مناسب در کنار قیمتی مقرون به صرفه را می‌دهند.

مقالات مرتبط:

هر دو لپ‌تاپ مذکور قابل سفارش با هر یک از سه پردازنده‌ی رایزن AMD هستند. پردازنده‌ی دو هسته‌‌ای (چهار ترد پردازشی) رایزن 3 2200U با واحد گرافیکی وگا ۳ و نمونه‌های چهار هسته‌ای (هشت ترد پردازشی) رایزن 5 2500U و رایزن 7 2700U به ترتیب با واحد‌های گرافیکی وگا ۸ و وگا ۱۱،  گزینه‌های در دسترس کاربران خواهند بود. 

در کنار پردازنده، امکان سفارشی‌سازی این لپ‌تاپ‌ها تا ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی رم و حداکثر ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی SSD، استفاده از انواع ۲.۵ اینچی HDD یا ترکیب هر دو نوع حافظه‌ی ذخیره‌سازی، نیز در دسترس است.

لنوو تینک پد E585 / Lenovo Thinkpad E585

لپ‌تاپ‌‌های جدید لنوو در کنار مشخصات فنی که شباهت زیادی به یکدیگر دارند، بزرگ‌ترین تفاوت خود را در ابعاد و عمر باتری می‌بینند. امکان سفارش هر دو لپ‌تاپ با پنل نمایشگر ۷۶۸×۱۳۶۶ یا نمونه‌ی رده بالاتر ۱۰۸۰×۱۹۲۰ موجود است.

در بخش باتری و به گفته‌ی لنوو، هر دو لپ‌تاپ جدید تینک‌پد به باتری ۴۵ وات ساعتی مجهز هستند؛ اما با اعلام رسمی این شرکت نمونه‌ی ۱۴.۱ اینچی E485 عمر باتری ۹ ساعته را به همراه خواهد داشت در حالی که مدل ۱۵.۶ اینچی E585 عمر باتری ۱۳ ساعت را به ارمغان خواهد آورد که موضوعی عجیب است. احتمالا عمر باتری این دو لپ‌تاپ اشتباه درج شده و نمونه‌ی کوچک‌تر از شارژدهی بیشتری برخوردار است. به گفته‌ی مدیران لنوو امکان خریداری شارژر ۶۵ وات نیز در دسترس است تا تنها در مدت زمان یک ساعت امکان شارژ ۸۰ درصد از ظرفیت باتری فراهم شود.

لنوو تینک پد E585 / Lenovo Thinkpad E585

لنوو تینک‌پد E485 ابعادی برابر با ۳۳ در ۲۴ در ۲.۲ سانتی‌متر (طول، عرض و ضخامت) و وزن ۱.۸ کیلوگرمی دارد؛ در حالی که ابعاد برادر بزرگ‌تر آن برابر با ۳۷ در ۲۵ در ۲ سانتی‌متر بوده و وزن آن ۲.۲ کیلوگرم است. لپ‌تاپ‌های سری تینک‌پد با هدف کاربران تجاری توسعه داده می‌شوند و نمونه‌های جدید مجهز به پردازنده‌ی رایزن نیز از این قاعده مستثنی نیستند. به همین دلیل پورت‌های متنوعی شامل یک USB 3.1 نوع C، دو پورت USB 3.1 نوع A، یک پورت USB 2.0، یک درگاه HDMi، درگاه ایترنت و شکاف کارت حافظه‌ در آن‌ها وجود دارد.

لنوو هنوز جزئیاتی در خصوص قیمت و زمان عرضه‌ی لپ‌تاپ‌های جدید خود اعلام نکرده است. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لنوو از دو لپ‌تاپ جدید سری تینک پد با پردازنده رایزن AMD رونمایی کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..