تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تیم کوک احتمال ادغام مک او اس با آی او اس را کاملا رد می‌کند

با وجود گسترش شایعات فراوانی که حاکی از ادغام سیستم‌‌های عامل‌ مک‌او‌اس و آی‌او‌اس هستند، تیم کوک احتمال چنین اتفاقی را از اساس رد می‌کند.

مقاله‌های مرتبط:

تیم‌ کوک، مدیرعامل اپل مصاحبه‌ای را انجام داده که صحبت‌های جالبی در آن رد و بدل شده است. کوک در پاسخ به این سؤال که آیا در آینده، شاهد ادغام macOS با iOS خواهیم بود یا خیر، جواب واضح و صریحی را ارائه کرد.

ما به فدا کردن یک [سیستم عامل] برای [سیستم‌ عامل] دیگر باور نداریم؛ زیرا هر دوی آن‌ها فوق‌العاده هستند. یکی از دلایلی که باعث عملکرد باورنکردنی‌ آن‌ها شد، به خاطر این است که ما آن‌ها را به سمتی سوق دادیم تا در زمینه‌های خود، کارها را به خوبی انجام دهند. حال، اگر شما بخواهید این دو را با یکدیگر ادغام کنید، باید به مصالحه‌هایی در این زمینه تن دهید.

تیم کوک در ادامه افزود:

بنابراین شاید در ظاهر، نتیجه‌ی این کار سود بیشتری برای ما داشته باشد؛ اما مسئله‌ی اصلی این نیست. هدفِ ما، عرضه کردنِ چیزی است که مردم توانایی کار با آن را دارند؛ سپس باید با کمک‌کردن به آن‌ها، زمینه را برای تغییر جهان یا بیان احساسات و خلاقیتشان آماده کنید. از این رو، چنین ادغامی که گروهی خاص روی آن پافشاری می‌کنند، به باورِ من چیزی نیست که کاربران خواهان آن باشند.

در ماه دسامبر سال گذشته‌ی میلادی، گمانه‌زنی و شایعات فراوانی در رسانه‌ها منتشر شد که حاکی از در دستِ کار بودنِ پروژه‌‌ای با نام Marzipan توسط کوپرتینویی‌ها بود. بر اساس این شایعات، هدف از چنین پروژه‌ای، اجرای اپلیکیشن‌های آی‌او‌اس روی رایانه‌های مک بود. به‌ نظر می‌رسد که این تلاش‌ها، در راستای همگام‌سازی فروشگاه اپ استورِ مک با نسخه‌ی آی‌اواس بوده است؛ با این حال، شایعات تنها به مورد فوق خلاصه نمی‌شود. اخیراً گمانه‌زنی‌هایی انجام شده که حاکی از طراحی پردازنده‌های سفارشی توسط اپل برای مک‌ها است؛ این عملیات تحت پروژه‌‌ای به نام Kalamata در حال انجام است. باتوجه به عملکرد خیره‌کننده‌ی پردازنده‌های سری A، به‌نظر می‌رسد که انجام چنین کاری، چندان دور از انتظار نباشند. بر اساس شایعات، اولین رایانه‌ی مک با پردازنده‌های سفارشی اپل، در سال ۲۰۲۰ عرضه خواهد شد.

کوک در این مصاحبه، درباره‌ی پیامدهایی که صحبت‌های چند سال پیشِ او در رسانه‌های فناوری داشت نیز سخن گفت؛ او پیش‌تر اعلام کرده بود که قدرت آیپد‌های این شرکت به اندازه‌ای است که او از این تبلت به عنوان دستگاه اصلی‌اش استفاده می‌کند.

عموماً، من از یک مک در محل کار و یک آیپد در خانه استفاده می‌کنم؛ همچنین در هنگام سفر، آیپد تنها وسیله‌ای است که از آن استفاده می‌کنم. با این وجود، از دستگاه‌های دیگر نیز استفاده می‌کنم و عاشق کارکردن با آن‌ها هستم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تیم کوک احتمال ادغام مک او اس با آی او اس را کاملا رد می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..