تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حمله ناجوانمردانه هواداران خشمگین به بوکسور برنده +فیلم

حمله ناجوانمردانه هواداران خشمگین به بوکسور برنده + فیلم//////////////////به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه وحشتناک درگیری و آشوب در یک مسابقه بوکس در لیورپول انگلیس را به تصویر می کشد. در این ویدئو مشاهده می شود که چند طرفدار بوکسور بازنده ناگهان به سمت رینگ هجوم می‌برند و با صندلی و میله فلزی و بطری به بوکسور برنده حمله ور می شوند. همچنین در حالی که یک مرد بیهوش روی زمین افتاده است یکی از حمله کنندگان با پا  چند ضربه به سر او می زند.

صدای کودکان و زنان در این ویدئو شنیده می شود که با دیدن این صحنه دچار ترس و وحشت شده اند و شروع به فریاد زدن می کنند.

پس از این حادثه پلیس محلی انگلیس در محل برگزاری مسابقه حاضر شد و شش نفر را بازداشت کرد. بنا به گزارش روزنامه های محلی لیورپول این مردان شرور در دادگاه حاضر شدند و هر کدام به 10 تا 20 ماه زندان محکوم شدند.

انتهای پیام/

لحظه به آشوب کشیده شدن یک مسابقه بوکس در انگلیس



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حمله ناجوانمردانه هواداران خشمگین به بوکسور برنده +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..