تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اکثر اروپایی‌ها به دستکاری اطلاعات توسط گوگل و فیس‌بوک اذعان دارند +تصویر

چند درصد از ساکنین اروپا بر این باورند که گوگل و فیسبوک اطلاعات را دستکاری می کنند؟ +تصویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بر اساس نتیجه یک نظرسنجی که خبرگزاری اسپوتنیک منتشر کرده است، اکثر مردم اروپا بر این باورند که شرکت‌هایی مانند گوگل و فیس‌بوک با هدف جهت‌دهی اطلاعات به نفع یک دیدگاه سیاسی خاص از الگوریتم‌هایی ویژه‌ای استفاده می کنند.

به گزارش اسپوتنیک، اکثر آلمانی‌ها (68٪)، ایتالیایی‌ها، آمریکایی‌ها (هر کدام 60٪)، فرانسوی‌ها (57٪) و بریتانیایی‌ها (54٪) معتقدند که گوگل و فیس بوک از الگوریتمی برای دستکاری اطلاعات استفاده می‌کنند.

در کشورهایی از جمله فرانسه و آمریکا، جوانانی_بیشتر از نسل قدیم_ به دستکاری اطلاعات توسط گوگل و فیس‌بوک اذعان دارند:

فرانسه 62٪ (کمتر از 35 سال) در برابر 55٪ (بیش از 35 سال) آمریکا 71٪ (کمتر از 35 سال) در برابر 55٪ (بیش از 35 سال)

لازم به ذکر است؛ نظرسنجی فوق به درخواست خبرگزاری اسپوتنیک، از سوی قدیمی‌ترین مرکز نظرسنجی و تحقیقاتی در فرانسه انجام شده است. بازه برگزاری این نظرسنجی نیز از 22 تا 27 مارس 2018 در بین مردم کشورهای فرانسه، آلمان، ایتالیا، انگلستان و ایالات متحده بوده است.

در ادامه اینفوگرافیک نظرسنجی اسپوتنیک در خصوص دستکاری اطلاعات توسط گوگل و فیس‌بوک را مشاهده می‌کنید :

چند درصد از ساکنین اروپا بر این باورند که گوگل و فیسبوک اطلاعات را دستکاری می کنند؟ +تصویر

انتهای پیام/

آیا گوگل و فیس‌بوک اطلاعات کاربران را دستکاری می کنند؟



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اکثر اروپایی‌ها به دستکاری اطلاعات توسط گوگل و فیس‌بوک اذعان دارند +تصویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..