تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




از دانلود نرم افزار فتوشاپ تا نرم‌افزار مدیریت دانلود

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ این روزها کمتر کسی را می توان پیدا کرد که کاربر گوشی های هوشمند نباشد، بر همین اساس ممکن است گاهی اوقات نیازمند استفاده از نرم افزارهایی باشید که به صورت پیش فرض بر روی تلفن همراهتان نصب نشده است.

حال اگر در طول هفته فرصت نمی کنید تا برنامه های کاربردی و دلخواهتان را دانلود کنید نگران نباشید. در بسته هفتگی، پربازدیدترین و برترین نرم افزارها از دیدگاه شما کاربران را جمع آوری کرده ایم.

دانلود Microsoft Translator 3.2.260 ؛ برنامه مترجم مایکروسافت ترنسلیتور

نرم افزار Microsoft Translator یکی از بهترین برنامه های مترجم صوتی همراه است که توسط شرکت مایکروسافت ساخته شده است. با استفاده از این نرم افزار می توانید به صورت زنده صدای محیط را ضبط کنید و به زبان دلخواه خود ترجمه کنید. این نرم افزار از 50 زبان از جمله فارسی، اسپانیایی، چینی، آلمانی، ایتالیایی، فرانسوی، هلندی و کره ای پشتیبانی می کند.


Microsoft Translator

دانلود Notific Pro 7.0.0 ؛ برنامه اطلاعیه صفحه قفل اندروید

Notific Pro نرم افزاری است می توانید با نصب آن بر روی گوشی خود، اعلان های گوشی را به صورت زیباتری مشاهده کنید. این نرم افزار دارای چندین طرح مختلف است که می توانید با انتخاب طرح دلخواه، اعلان های گوشی مانند اس ام اس ها، تماس های از دست رفته و … را با ظاهری جذاب مشاهده کنید.

اگر گوشی تان در جیب است نگران نباشید چراکه Notific برای درک آن به اندازه کافی هوشمند است و صفحه را روشن نمی کند. اما اگر شما گوشی را به مدت 10 ثانیه (قابل تنظیم) از جیب خود بیرون بیاورید، صفحه برای شما روشن می شود. این نرم افزار در گوگل پلی به قیمت 0.99 دلار به فروش می رسد و توانسته است نمره عالی 4.2 از 5.0 را نیز کسب کند.

Notific

 دانلود App2SD PRO v2.2.6 ؛ انتقال برنامه به کارت حافظه 

یکی از مشکلات کاربران گوشی‌های اندرویدی پس از مدتی ، نبود حافظه کافی در گوشی است اما نگران نباشید؛ App2SD PRO اپلیکیشن کاربردی اندروید است که با آن می‌توانید برنامه‌های موجود در گوشی‌تان را از حافظه گوشی به کارت حافظه انتقال بدهید.
یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این برنامه، انتقالی تمامی نرم افزارهای گوشی به صورت یکجا به کارت حافظه است. با استفاده از این نرم افزار می‌توانید برنامه هایی که تمایل ندارید دیگران آنها را مشاهده کنند، پنهان کنید.

دانلود App2SD PRO 13.4 برای اندروید؛ رهایی از پیام کمبود حافظه در گوشی

 دانلود VLC for Android 3.0.5 پخش کننده صوتی و تصویری 

VLC for Android یکی از پلیرهای معروف کامپیوتری است که این بار پخش بسیاری از فرمت های صوتی و تصویری را در تلفن همراهتان امکان پذیر می کند.

نرم افزار VLC for Android در هنگام پخش فیلم ها امکان چرخش زاویه را به کاربران می دهد و شما می توانید در زوایای مختلف فیلم در حال پخش را مشاهده کنید.

این نرم افزار تا کنون نزدیک به 50 میلیون بار از گوگل پلی دانلود شده و امتیاز 4.4 از 5.0 را از کاربران دریافت کرده است.

دانلود VLC 2.1.13؛ پلیر قدرتمند و پرطرفدار برای اندروید و Ios

دانلود CyberLink PowerDirector 4.11.1 ؛ قدرتمندترین ویرایشگر ویدئو

 شرکت سایبر لینک پس از حضور موفق خود در بازار نرم افزار سیستم عامل ویندوز، اکنون محصولات پر طرفدار خود مانند powerdvd و PowerDirector را برای سیستم عامل اندروید نیز عرضه کرده است. بدون اغراق باید گفت این نرم افزار یکی از بهترین  و قدرتمندترین نرم افزارهای ویرایش فیلم است و  تمایز ویژه‌اش  نسبت به دیگر نرم افزارهای مشابه این است که حتی افراد مبتدی هم قادرند فیلم‌های زیبایی را با آن تدوین کنند.

این نرم افزار تنها ویرایشگری است که از فیلم‌های 4k پشتیبانی می‌کند.

دانلود CyberLink PowerDirector؛ قدرتمندترین ویرایشگر ویدئو برای گوشی

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود Gesture Lock Screen PRO 2.3.10 ؛ بهترین نرم افزار قفل صفحه

بسیاری از کاربران از الگو یا پترن های 9 نقطه ای برای قفل صفحه نمایش خود استفاده میکنند که شاید اگر کسی به دست های آنها نگاه کند بتواند الگو را حدس بزند. برای حل این مشکل ما به شما نرم افزار  Gesture Lock Screen PRO  پیشنهاد میکنیم که با استفاده از آن الگویی با طرح دلخواه رابرای میتوانید برای دستگاه اندرویدی خود برگزینید.

دانلود Gesture Lock Screen PRO بر ای اندروید / قفل صفحه نمایش با الگوی دلخواه

 دانلود PhotoGrid – Collage Maker Premium v6.58 - برنامه ویرایش و ترکیب تصاویر 

Photo Grid یک نرم افزار عالی و پرطرفدار با نزدیک به 500 میلیون کاربر از سراسر دنیاست که در زمینه ی ساخت و ایجاد عکس های کلاژ، لقب بهترین برنامه عکاسی را از آن خود کرده است. 

 با استفاده از این نرم افزار می توانید زیباترین، حرفه ای‌ترین و جذاب‌ترین عکس های کلاژ را بسازید. با استفاده از اپلیکیشن Photo Grid Collage Maker شما قادر خواهید بود در سریع ترین زمان ممکن، عکس های موجود در گالری موبایل خود را به یکدیگر بچسبانید، افکت‌هایی خیره‌کننده و یا قاب‌های بسیار زیبا را به آن بیافزایید و یک عکس شبکه ای خارق العاده را بسازید.


دانلود  Photo Grid برای اندروید و ios؛ افکت گذاری و ساخت یک عکس از چند عکس (کلاژ)

 دانلود Adobe Photoshop Express Premium v4.0.456 ؛ برنامه ادوبی فتوشاپ اکسپرس

 نرم‌افزار Adobe Photoshop Express ابزاری است که بوسیله آن می‌توانید به سرعت تصاویر را در گوشی خود به صورت حرفه‌ای ویرایش کنید. با استفاده از فیلترهایی که در این نرم‌افزار وجود دارد می‌توانید به تصاویر خود جلوه خاصی ببخشید و با دوستان خود به اشتراک بگذارید.
دانلود نرم افزار فتوشاپ دانلود Screenshot Capture 3.1.0 ؛ برنامه گرفتن اسکرین شات از صفحه گوشی  گرفتن اسکرین شات از صفحه گوشی قابلیتی است که تقریبا همه گوشی های هوشمند از آن بهره می برند اما برای این کار حتما باید دکمه های خاصی را به صورت همزمان فشار دهید تا دستگاه اسکرین شات بگیرد. شاید در برخی از نرم افزار ها و در برخی از مواقع چنین کاری برای شما مقدور نباشد. با استفاده از نرم افزار Screenshot Capture می توانید میانبر دلخواه و خاصی مانند تکان دادن گوشی، برای گرفتن اسکرین شات انتخاب کنید. از دیگر ویژگی های این نرم افزار می توان به ویرایش تصاویر اشاره کرد. با این نرم افزار می توانید اسکرین شات های خود را نیز ویرایش کنید. Screenshot Capture

 دانلود Download Manager for Android FULL 5.10.12020 ؛ برنامه قدرتمند مدیریت دانلود 

دانلود آسان فایل ها و برنامه های مختلف در گوشی های هوشمند یکی از مهم ترین دغدغه های کاربران این گوشی ها محسوب می‌شود. با نرم افزار Download Manager for Android FULL می‌توانید به راحتی به لینک دانلود فایل های مختلف اعم از تصویر، ویدئو، پی دی اف ، متن و غیره دست پیدا و آن را دانلود کنید و در گوشی خود داشته باشید.

دانلود Download Manager for Android FULL 5.09.12011 - برنامه قدرتمند مدیریت دانلود

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «از دانلود نرم افزار فتوشاپ تا نرم‌افزار مدیریت دانلود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..