تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آنر از اولین لپ‌تاپ خود رونمایی نمود، ۱۴ اینچی خوش‌ساخت و نسبتا ارزان

همه ما آنر را به تلفن‌های همراه با سخت‌افزار نزدیک به پرچمدارها و با قیمت میان‌رده می‌شناسیم. هواوی حالا تصمیم گرفته یک لپ‌تاپ نیز با همین ویژگی معرفی کند.

هواوی طی مراسمی در چین از لپ‌تاپ خود با عنوان مجیک‌بوک رونمایی نمود. یک لپ‌تاپ ۱۴ اینچی با لبه‌های باریک در اطراف مانیتور، پردازنده‌ نسل هشتمی اینتل و پردازنده گرافیکی جداگانه انویدیا. این لپ‌تاپ هفته آینده با قیمت ۸۰۰ دلار به بازار عرضه خواهد شد.

اگر چه این قیمت برای لپ‌تاپ ارزان به حساب نمی‌آید، اما بازهم برای دستگاهی باریک و سبک همراه با پردازنده گرافیکی جداگانه قیمت بالایی نیست. مجیک‌بوک با دو کانفیگ عرضه خواهد شد:

پردازنده اینتل Core i7-8550U، ۸ گیگابایت رم، ۲۵۶ گیگابایت هارد اس‌اس‌دی، پردازنده گرافیکی Nvidia GeForce MX150 و قیمت ۵۶۹۹ یوآن (تقریبا ۹۰۰ دلار)پردازنده اینتل Core i5-8250U، ۸ گیگابایت رم، ۲۵۶ گیگابایت هارد اس‌اس‌دی، پردازنده گرافیکی Nvidia GeForce MX150 و قیمت ۵۶۹۹ یوآن (تقریبا ۸۰۰ دلار)

Laptop Honor

مانیتور لپ‌تاپ آنر از نوع IPS با رزولوشن ۱۰۸۰پی با نسبت صفحه به بدنه ۸۱ درصدی است. مانیتور می‌تواند تا ۱۸۰ درجه باز شود و به صورت کامل روی سطح زیرین قرار گیرد. کیبورد نیز دارای نور پس‌زمینه بوده و کلیدهای آن کیفیت مناسبی دارد.

قطر مجیک‌بوک در قطورترین قسمت آن تقریبا ۰/۶  اینچ (کمی بیشتر از ۱۵ میلی‌متر) و وزن آن ۳/۲ پوند (کمتر از ۱۵۰۰ گرم) است. لپ‌تاپ آنر  از وجود چهار بلندگو با پشتیبانی از صدای دالبی بهره می‌برد. یک درگاه هدست، یک HDMI، یک USB 3.0‌ و یک USB 2.0 (هر دو Type-A) و یک USB Type-C که نقش ورودی شارژر دستگاه را نیز بر عهده دارد درگاه‌های ورودی و خروجی این لپ‌تاپ هستند. مجیک‌بوک یک حسگر اثر انگشت هم زیر دکمه روشن-خاموش خود دارد.

هوآوری معتقد از باتری ۵۷ وات ساعتی مجیک‌بوک می‌تواند ۱۲ تا ۱۳ ساعت انرژی دستگاه را تامین کند.

هنوز حرفی از این‌که آیا این دستگاه خارج از چین هم عرضه خواهد شد یا خیر زده نشده است. اما آنر در تاریخ ۱۵ اردیبهشت مراسمی برای معرفی و عرضه جهانی تلفن همراه جدیدش با عنوان آنر ۱۰ در شهر لندن برگذار خواهد نمود، شاید در این مراسم نسخه جهانی  این لپ‌تاپ هم عرضه شود.

نظر شما در مورد لپ‌تاپ از سری آنر چیست؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آنر از اولین لپ‌تاپ خود رونمایی نمود، ۱۴ اینچی خوش‌ساخت و نسبتا ارزان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..