تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قلم پوتین به حراج گذاشته شد+عکس

قلم پوتین به حراج گذاشته شد+عکسبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،قلم ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه طی یک حراجی که در شهر پاریس برگزار شده بود به فروش رسید.

ویژگی های بارز قلم سیاه رنگ آرمی شبیه به عقاب وجود داشت و دو سر آن از جنس نقره ساخته شده بود،همچنین باید یادآور شد که 20 کریستال سوارووسکی نیز در آن به کار رفته بود.

گفتنی است 50 تا 80 هزار یورو برای این قلم قیمت در نظر گرفته شده بود ما در نهایت 63 هزار یورو به فروش رسید که تصویر آن را در ادامه می بینید.

قلم پوتین به حراج گذاشته شد+عکس

انتهای پیام/

قلم آقای رئیس جمهور به حراج گذاشته شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قلم پوتین به حراج گذاشته شد+عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..