تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شی قیمتی که رفتگر در آشغال ها پیدا کرد + فیلم

شی قیمتی که رفتگر در آشغال ها پیدا کرد + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ هفته گذشته صاحب یک جواهرفروشی در منطقه "هوآی های" شانگهای چین متوجه شد که یک انگشتر الماس خود را به داخل سطل آشغال پرت کرده است. تلاش این جواهر فروش برای پیدا کردن این انگشتر قیمتی بی نتیجه ماند و او رفتگری را که معمولا آشغال هایش را جابجا می کرد در جریان این اتفاق قرار داد.

" یائو ویگو" بلافاصله تلاش خود را برای پیدا کردن این انگشتر الماس که ارزشی بالغ بر 100 هزار یوآن چین (معادل 16 هزار دلار) داشت آغاز کرد. او بسته های آشغالی را که احتمال می داد این انگشتر داخل آن انداخته شده باشد به دقت وارسی کرد. این رفتگر خوش شانس موفق شد در مدت تنها 10 دقیقه از میان 4 تن آشغال، انگشتر این جواهرفروش را پیدا کند.

صاحب جواهرفروشی که از پیدا شدن انگشتر الماس بسیار خوشحال شده بود به این رفتگر پاداش خوبی پرداخت کرد.

انتهای پیام/

انگشتر گرانبهایی که جواهرفروش در آشغال ها پرتاب کرد!



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شی قیمتی که رفتگر در آشغال ها پیدا کرد + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..