تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ورمزیار: جدال ذوب‌آهن و استقلال، تماشایی است

مهر: صادق ورمزیار در خصوص دیدار آبی پوشان برابر الهلال عربستان گفت: استقلال یک بازی سخت را پشت سر گذاشت. علیرغم آنکه حریف از دور مسابقات حذف شده بود اما بازی خوبی از خود ارائه داد البته دو تیم دو انگیزه متفاوت داشتند. یکی اینکه بازی حیثیتی بود و دو تیم نمی خواستند مقابل یکدیگر نتیجه را واگذار کنند و دوم اینکه استقلال باید انتقام پرسپولیس را هم می گرفت و زهرش را به الهلال می ریخت البته الهلال استرس صعود نداشت. درست برعکس آبی پوشان اما بازیکنان استقلال توانستند با رهبری شفر و با ارائه یک بازی خوب به عنوان سرگروه از گروه مرگ صعود کنند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: استقلال در نبود امید ابراهیمی و چشمی که نقش پررنگی در تیم داشتند وارد میدان شد و درست در همان لحظات ابتدایی هم فرشید باقری دچار مصدومیت شد، زمین را ترک و برنامه های شفر تغییر کرد اما شاهد بودیم که این جابجایی زودهنگام هم نتوانست تفکرات شفر را به هم ریخته و او با تغییراتی که در زمین داد توانست بازی را با پیروزی به پایان برساند.

ورمزیار تصریح کرد: استقلال در دفاع، هافبک و فاز تهاجمی عملکرد ایده آلی داشته و بازیکنان این تیم شناخت بسیار خوبی از هم پیدا کرده و با پاس های با دقت خود توانسته اند در لیگ قهرمانان موفق باشند.

پیشکسوت استقلال افزود: برد مقابل الهلال بسیار شیرین بود چون توانستیم هم به عنوان سرگروه صعود کنیم هم انتقام شکست پرسپولیس را در سال گذشته بگیریم و هم اینکه اعتقاد دارم آبی پوشان توانستند طرفداران خود و تمام مردم ایران را بابت شکست الهلال خوشحال کنند.

وی در خصوص صعود ذوب آهن به دور بعد و تقابلش با استقلال هم گفت: جدال تماشایی را شاهد خواهیم بود با توجه به اینکه هر دو تیم از ایران هستند و از حمایت طرفدارانشان برخوردارند باید انتظار کشید تا روز دیدار این دو تیم فرا رسیده و یک جدال تماشایی را شاهد باشیم اگر چه دوست نداشتیم به این زودی یکی از دو تیم ذوب آهن و استقلال از دور مسابقات حذف شوند اما تقدیر چنین است که از بین استقلال یا ذوب آهن یکی به مرحله بعد صعود کرده و دیگری با لیگ قهرمانان وداع کند.

ورمزیار در خصوص صعود پرسپولیس هم به دور بعد گفت: آبی پوشان بازی خوبی را مقابل حریف به نمایش گذاشتند از فرصت های بدست آمده استفاده کرده و پیروز شدند البته السد هم موقعیت های زیادی داشت که از دست رفت و آن هم مدیون بازیکن بزرگ و حرفه ای به نام ژاوی است که در میانه زمین السد همه کاره بوداما ما هم مثل تمام ایرانی ها از صعود پرسپولیس به دور بعد خوشحال شدیم و برای این تیم هم آرزوی موفقیت داریم.

پیشکسوت استقلال در پاسخ به این سئوال که آیا پیروزی برابر الهلال بازیکنان را دچار غرور نخواهد کرد تا نتوانند مقابل پیکان بازی خوبی ارائه کنند گفت: با شناختی که از شفر و بازیکنان استقلال دارم مطمئن هستم این تیم دچار غرور نخواهد شد. این روزها نفرات استقلال شرایط موجود را درک کرده و می دانند که هواداران روزهای سختی را سپری کردند و در نیم فصل اول با اینکه تیم نتایج خوبی نمی گرفت اما دست از حمایت برنداشته و حالا که استقلال در اوج آمادگی بسر می برد باید بازیهای باقیمانده را هم با پیروزی به پایان رسانده و مرهمی بر ناراحتی های هواداران باشد.

وی در خصوص دیدار روز یکشنبه استقلال برابر پیکان تهران هم گفت: پیکان با مدیریت خوب، کادر فنی قوی و بازیکنان با تجربه و جوان شرایط خوبی دارد. آنها مدعی رسیدن به لیگ قهرمانان هم بودند ولی چند هفته ای نتایج قابل قبولی کسب نکرده و از شرایط آرمانی دور شدند اما مطمئنا این بازی برای آنها متفاوت خواهد بود و می خواهند با تمام قوا مقابل تیمی قرار بگیرند که در دو ماه گذشته توانسته اکثر حریفانش را شکست دهد. بنابراین اعتقاد دارم جدال پیکان با استقلال تماشایی خواهد بود تا آبی پوشان اگر دستورات شفر را در زمین پیدا کنند به سه امتیاز با ارزش دیگر دست پیدا خواهند کرد.

ورمزیار در پایان گفت: مطمئنم غرور در بازیکنان استقلال وجود ندارد زیرا آنها در نیمه اول مقابل سیاه جامگان که فکر می کردند بازی را برنده هستند کمی دچار غرور شدند اما در نیمه دوم آن را زیر پا گذاشته و با ارائه یک بازی خوب توانستند به یک پیروزی پرگل هم دست پیدا کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ورمزیار: جدال ذوب‌آهن و استقلال، تماشایی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..