تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




راهکار‌هایی طلایی برای کنترل حمله‌های عصبی/ ۵ نوع چای برای کاهش وزن و چربی سوزی/ چه کنیم تا صورتی چاق داشته باشیم؟/ غذایی مفید برای افراد لاغر

شب بیداری عمر را نصف می کند/ انتشار دفترچه انتخاب رشته دکتری ۹۷ از فردا/ نبود ثبات مدیریتی در آموزش و پرورش/ حذف دفترچه بیمه از بیمارستان هاى دولتى در نیمه اول سال ٩٧به گزارش  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اگر امروز موفق به رصد اخبار علمی پزشکی نشده‌اید، برترین اخبار امروز این سرویس خبری را از نگاه کاربران در ادامه دنبال کنید.

نسل آینده تاکسی‌های پرنده با ظاهری عجیب + تصاویر
رانندگی و پرواز با منحصر به فرد‌ترین خودروی پرنده از خانه تا محل کار در آینده نه چندان دور محقق می‌شود.

کارشناسان علوم آزمایشگاهی، دکترهایی با حقوق کارگری
کارشناس علوم آزمایشگاهی با انتقاد از روند دریافتی ماهانه و شرایط کاری خواستار رسیدگی به این موضوع از سوی مسئولان شد.

راهکار‌هایی طلایی برای کنترل حمله‌های عصبی
اختلال پانیک در دنیای پرهیجان امروز میان میلیون‌ها انسان وجود دارد و در صورت بی توجهی می‌تواند سبب آسیب شدید به زندگی افراد شود، به همین دلیل باید نشانه‌های این حمله را شناسایی و مهار احساس‌های خود را به دست بگیرید.

خوراک لوبیا؛ غذایی مفید برای افراد لاغر
یک محقق و پژوهشگر طب سنتی گفت: خوراک لوبیا با سبزیجات حاوی انواع ویتامین‌ها و املاح معدنی بوده، بنابراین برای افراد لاغر بسیار مفید است.

5 نوع چای برای کاهش وزن و چربی سوزی
یک فنجان چای دم کرده برای گلو درد، گرم شدن در شب‌های سرد زمستانی و البته کاهش وزن و چربی سوزی مفید است.

چه کنیم تا صورتی چاق داشته باشیم؟
داشتن صورت چاق شما را زیباتر می‌کند و همین موضوع یکی از مهم‌ترین خواسته‌هایی است که هر بانویی به دنبال آن است که به کمک ماسک‌های طبیعی این موضوع محقق می‌شود.

صرفه‌جویی در مواد مصرفی و نیروی انسانی به کمک ربات‌های دانش‌بنیان
شرکتی دانش بنیان موفق به ساخت ربات‌هایی شده است که سبب صرفه‌جویی در مواد مصرفی و کمک به نیروی انسانی می‌شوند.

آمایش و ساماندهی رشته‌ها در دانشگاه پیام نور مثبت و ارزنده است/ ضرورت ایجاد رشته‌های مبتنی بر نیاز کشور
رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: بحث آمایش و ساماندهی رشته‌ها که یکی از برنامه‌های مهم دانشگاه پیام نور در سال جاری محسوب می‌شود، بسیار مثبت و ارزنده است.

اعزام ۶ تیم ارزیاب به منطقه زلزله زده بوشهر/ حادثه تاکنون تلفات جانی نداشته است
سخنگوى اورژانس کشور از اعزام ۶ تیم ارزیاب به منطقه زلزله زده بوشهر خبر داد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «راهکار‌هایی طلایی برای کنترل حمله‌های عصبی/ ۵ نوع چای برای کاهش وزن و چربی سوزی/ چه کنیم تا صورتی چاق داشته باشیم؟/ غذایی مفید برای افراد لاغر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..