تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استان کرمانشاه تحت پوشش شبکه ارتباطی مدیریت بحران قرار دارد/ تکمیل صددرصدی شهرهای استان تا مهرماه

رییس کمیته پدافند غیرعامل وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات:

استان کرمانشاه تحت پوشش شبکه ارتباطی مدیریت بحران قرار دارد/ تکمیل صددرصدی شهرهای استان تا مهرماهبه گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ صادق بیک پور رییس کمیته پدافند غیرعامل وزارت ارتباطات و‌فناوری اطلاعات در جلسه ستاد بازسازی مناطق زلزله زده استان کرمانشاه با اشاره به اینکه بعد از وقوع زلزله سال گذشته در استان کرمانشاه به دلیل ترافیک ایجاد شده و قطعی برق اختلالاتی بوجود آمد که پس از گذشت ۲۴ ساعت شرایط به حالت عادی بازگشت و حتی ظرفیت بیشتر از قبل شد، گفت: از آنجاکه استان کرمانشاه جزو‌چهار اولویت نخست در حوزه ارتباطی بود، شبکه ارتباطی مدیریت بحران در آن فعال شد که هم اکنون ۸۰ درصد شهرهای این استان تحت پوشش شبکه ارتباطی مدیریت بحران هستند که تا مهرماه امسال قرار است این پوشش به صددرصد شهرهای استان کرمانشاه برسد.

وی با بیان اینکه شبکه ارتباطی مدیریت بحران ماژاد به شبکه ارتباطی منطقه است، افزود: با استفاده از این ظرفیت سازی در مواقع وقوع حوادث غیرمترقبه و در شرایط بحران دستگاه ها و نهادهای ذیربط از این طریق می توانند ارتباط مورد نیاز خود را تامین کنند.

بنابه این گزارش صبح امروز (پنجشنبه) وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بهمراه معاونان و‌مسوولان این وزارتخانه برای بررسی مشکلات ارتباطی و جمعبندی گزارش اقدامات انجام شده در مناطق زلزله زده به استان کرمانشاه سفر کرد و با حضور در شهرستان های ثلاث باباجانی، قصرشیرین، ازگله و سرپل ذهاب از نزدیک با مردم زلزله زده دیدار و گفت و‌گو ‌کرد و‌ مشکلات و‌ نواقص امور را مورد بررسی قرار داد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استان کرمانشاه تحت پوشش شبکه ارتباطی مدیریت بحران قرار دارد/ تکمیل صددرصدی شهرهای استان تا مهرماه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..