تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




علی بابا سرانجام به سلطه آمازون در تجارت الکترونیک خاتمه داد

به گزارش وب‌سایت نکست‌وب و بر اساس جدیدترین آمار، علی‌بابا به‌عنوان محبوب‌ترین پلتفرم تجارت الکترونیک در دنیا از آمازون پیشی گرفته است.

داده‌های آمار دیجیتال سه‌ماهه‌ی دوم ۲۰۱۸ نشان می‌دهند که علی‌بابا، غول خرده‌فروشی چینی، محبوبیتی بیشتر از آمازون پیدا کرده است. برخی از داده‌های ارائه‌شده در این آمار توسط پلتفرم تحلیل الکسا فراهم شده است. براساس آخرین رتبه‌بندی الکسا از برترین وب‌سایت‌های جهان، وب‌سایت تابائو متعلق به علی‌بابا به جایگاه دهم و یک پله بالاتر از آمازون ارتقاء یافته است.

2018 Q2 Digital Statshot

آن‌طور که الکسا می‌گوید، این رتبه‌بندی‌ها با استفاده از ترکیب میانگین روزانه‌ی بازدیدکنندگان و نمایش صفحات در طول ماه گذشته محاسبه شده‌اند. الکسا گزارش می‌دهد که خریداران زمان بیشتری در تابائو سپری می‌کنند. در واقع بازدیدکنندگان روزانه به‌طور متوسط بیش از ۸ دقیقه زمان صرف بازدید از پلتفرم تابائو می‌کنند؛ درحالی‌که این زمان برای بازدیدکنندگان از وب‌سایت آمازون به‌طور میانگین، ۷ دقیقه و ۴۰ ثانیه است.

علی‌اکسپرس، محبوب‌ترین اپلیکیشن خرید دنیا

جدیدترین داده‌ها نشان می‌دهند که محصولات علی‌بابا در زمینه‌ی اپلیکیشن‌های موبایل نیز دست بالا را دارند. بر اساس رتبه‌بندی وب‌سایت اپ‌انی از بیشترین اپلیکیشن‌های دانلودشده در مارس ۲۰۱۸، علی‌اکسپرس جایگاه نهم را در اختیار دارد و در بین ۱۰ عنوان برتر این فهرست، تنها اپلیکیشن اختصاصی خرید به‌حساب می‌آید.

2018 Q2 Digital Statshot

رتبه‌بندی اپ‌انی بر اساس ارقام دانلود ماهانه از فروشگاه‌های گوگل پلی و اپ استور در سراسر دنیا به‌ دست آمده است. همچنین، این داده‌ها نشان می‌دهند که علی‌اکسپرس از فوریه‌ی ۲۰۱۸ تاکنون ۱۲ پله صعود کرده و یک پله بالاتر از اسنپ‌چت قرار گرفته است. نکته‌ی جالب این که اپلیکیشن‌های موبایل فیسبوک با وجود رسوایی پیش‌آمده در ماه گذشته، همچنان در میان پردانلودترین و پرکاربردترین اپلیکیشن‌ها در ماه مارس قرار دارند. برای مطالعه‌ی جزئیات بیشتر درباره‌ی این داده‌ها می‌توانید به این نشانی مراجعه کنید.

وب‌سایت‌ها، کلید اصلی تجارت الکترونیک

بر اساس یافته‌های بلندمدت‌تر در مجموعه گزارش‌های وب‌سایت نکست‌وب، محبوبیت اپلیکیشن‌های تجارت الکترونیک در حال افزایش است. همچنین داده‌های منتشرشده در گزارش اخیر «دیجیتال در ۲۰۱۸» نشان می‌دهند که اقبال مردم به خرید از طریق موبایل به‌طور مرتب افزایش می‌يابد.

با این حال، جدیدترین داده‌های وب‌سایت گلوبال‌وب‌ایندکس تأکید می‌کنند که مردم همچنان خرده‌فروشی‌های مبتنی بر وب را با اختلاف قابل توجهی بر اپلیکیشن‌های خرید ترجیح می‌دهند.

2018 Q2 Digital Statshot

در ماه گذشته، میزان بازدید کاربران اینترنت از یک وب‌سایت تجارت الکترونیک نزدیک به ۵۰ درصد بیشتر از به‌کارگیری یک اپلیکیشن خرید در دستگاه‌های موبایل بود. همچنین مردان علاقه‌ی بیشتری به استفاده از وب‌سایت‌ها دارند.

در همین حال، داده‌های گلوبال‌وب‌ایندکس نشان می‌دهند که در ماه گذشته نزدیک به سه‌چهارم تمام کاربران اینترنت در ۴۰ اقتصاد برتر دنیا اقدام به خرید اینترنتی کرده‌اند؛ بدین مفهوم که بیش از ۸۰ درصد کاربرانی که به خرده‌فروشی‌های آنلاین سر زده‌اند، ماهانه دست‌ کم از یکی از این فروشگاه‌ها خرید کرده‌اند.

2018 Q2 Digital Statshot

برای مشاهده‌ی جدیدترین داده‌های مربوط به کاربرد اینترنت، رسانه‌های اجتماعی، موبایل و تجارت الکترونیک می‌توانید به این نشانی مراجعه و گزارش کامل «آمار دیجیتال در سه‌ماهه‌ی دوم ۲۰۱۸» را مطالعه کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «علی بابا سرانجام به سلطه آمازون در تجارت الکترونیک خاتمه داد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..