تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش پلیس به رفتار ماموران با یک دختر بدحجاب

به گزارش شمانیوز، سخنگوی نبروی انتظامی به فیلم منتشر شده در فضای مجازی در رابطه با برخورد گشت امنیت اخلاقی با یک دختر واکنش نشان داد.

سردار سعید منتظرالمهدی سخنگوی نیروی انتظامی در واکنش به انتشار فیلم برخورد گشت امنیت اخلاقی با یک دختر در فضای مجازی اظهار کرد:ضمن ابراز تاسف از اتفاق صورت گرفته، پلیس به هیچ وجه چنین رفتار‌هایی را تایید نمی‌کند.

وی افزود:بررسی‌های اولیه حکایت از وقوع این اتفاق در یکی ازپارک‌های تهران دارد که فیلم پخش شده بخشی ازکل اتفاق است و درحال حاضر بازرسی پلیس تهران درحال بررسی موضوع است ونتیجه متعاقبا اعلام می‌شود.

سخنگوی نیروی انتظامی تاکید کرد: انتظار می‌رود همه دختران و بانوان جامعه نیز شئونات اجتماعی را رعایت کنند.

گفتنی است، به دنبال انتشار فیلمی از نحوه برخورد نامتعارف مامور نیروی انتظامی (گشت ارشاد) با یکی از بانوان که متظاهر به عدم رعایت قانون بود، وزیر کشور دستور بررسی جامع و ارائه گزارش آن تا روز شنبه را صادر کرد.

لازم به توضیح است فیلمی در رسانه‌ها منتشر شد که در آن دختر خانمی در مقابل تذکر مامور نیروی انتظامی به رعایت قانون اقدام به فحاشی کرد، اما با برخورد غیرسازمانی مامور نیروی انتظامی (گشت ارشاد) مواجه شد.

باشگاه خبرنگاران




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش پلیس به رفتار ماموران با یک دختر بدحجاب»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..