تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چاپلوسی برای صهیونیست‌ها به سبک سران غرب

به گزارش شمانیوز، سران غربی به صورت جداگانه هفتادمین سالگرد «یوم النکبة» (فاجعه اشغال فلسطین) را تبریک گفتند؛ روزی که در آن صهیونیست‌ها ضمن بیرون راندن فلسطینیان، استقلال و تاسیس رژیم صهیونیستی را اعلام کردند.

در حالی که کمتر از یک ماه تا هفتادمین سالگرد تاسیس رژیم صهیونیستی و «یوم النکبة» باقی مانده، سران غربی از رئیس‌جمهور آمریکا گرفته تا مقام‌های اروپایی این روز را به صهیونیست‌ها تبریک گفتند.


اولین تبریک‌های غرب را رئیس‌جمهور آمریکا مطرح کرد و او در توئیتر، باز هم از انتقال سفارت این کشور در سرزمین‌های اشغالی به بیت‌المقدس حرف زد.

دونالد ترامپ نوشت: «برای نخست‌وزیر بنیامین نتانیاهو و همه اسرائیلی‌ها در هفتادمین سالگرد استقلال پر عظمت شما بهترین آرزو‌ها را دارم. ما هیچ جای دیگری دوستانی مثل شما نداریم. ماه آینده با اشتیاق منتظر و چشم به راه انتقال سفارتمان به اورشلیم (بیت‌المقدس) هستیم».


«جاستین ترودو» نخست‌وزیر کانادا در بیانیه‌ای این مناسبت را به رژیم صهیونیستی تبریک گفت و تاکید کرد که کانادا «جزء یکی از اولین کشور‌هایی بوده که اسرائیل را به رسمیت شناخت».

وزیر خارجه انگلیس هم که کشورش با صدور اعلامیه بالفور، نقشی اساسی در تاسیس رژیم صهیونیستی داشت، تاسیس این رژیم را تبریک گفت و صهیونیست‌ها را «دوست و متحد نزدیک» لندن توصیف کرد.


فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا نامه‌ای به بنیامین نتانیاهو نوشت و به او و رژیم صهیونیستی، این روز را تبریک گفت.


«پترو پوروشنکو» رئیس‌جمهور غربگرای اوکراین بیانیه‌ای درباره «یوم النکبة» صادر و در آن ضمن تبریک گفتن بابت این مناسبت، از تقویت روابط کی‌یف و تل‌آویو در آینده خبر داد.

فارس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چاپلوسی برای صهیونیست‌ها به سبک سران غرب»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..