تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آیفون‌های جدید اپل پیش از رویداد WWDC تأییدیه گرفتند

اپل برای رونمایی از جانشین آیفون اس‌ای در سال ۲۰۱۸ آماده می‌شود. این مدل، به‌تازگی از کمیسیون اقتصادی اوراسیا مجوز دریافت کرده است.

وب‌‌سایت فرانسوی Consomac، توانسته است جزئیاتی از آیفون‌های جدید اپل به‌‌ دست آورد؛ به‌ نظر می‌رسد چندین گوشی مجهز به سیستم‌عامل آی‌او‌اس ۱۱ از کمیسیون اقتصادی اوراسیا (EEC) تأییدیه دریافت کرده‌اند که این موضوع می‌تواند نشانه‌ای مبنی بر عرضه تعدادی گوشی جدید در آینده نزدیک توسط اپل باشد.

آیفون SE 2

نسخه‌هایی از گوشی جدید اپل که سیستم‌عامل آی‌او‌اس ۱۱ را اجرا می‌کنند با شماره مدل A1920، A1921، A1984، A2097، A2098، A2101، A2103، A2104، A2105 و A2106 تأییدیه دریافت کرده‌اند. هیچ‌یک از این شماره مدل‌ها مربوط به آیفون‌های کنونی اپل نیست که در بازار عرضه می‌شوند. لازم به‌ ذکر است که پیش‌تر، دو مدل از آیپدهای ۲۰۱۸ اپل موفق به دریافت تأییدیه از کمیسیون اقتصادی اوراسیا شده‌اند که گمان می‌‌رود نسخه جدید آیپد ۹.۷ اینچی اپل باشند؛ تبلت مذکور پشتیبانی از اپل پنسل در تاریخ ۷ فروردین ۱۳۹۷ در یک مراسم با محوریت آموزش در کالیفرنیا برونمایی شد. انتظار داریم گوشی‌های جدید شرکت کوپرتینویی که اخیراً تأییدیه دریافت کرده‌اند، در ماه می یا ژوئن معرفی و عرضه شوند.

مقاله‌های مرتبط:

گمان می‌رود که اپل، امسال سه گوشی آیفون معرفی کند؛ دو مدل از آیفون‌های جدید اپل به صفحه‌نمایش اولد مجهز شده‌اند و نمایشگر ۵.۸ اینچی و ۶.۵ اینچی دارند. مدل‌های مجهز به پنل اولد، به‌عنوان جانشین آیفون ۱۰ (iPhone X) ارائه می‌شوند. ضمن اینکه یک مدل ۶.۱ اینچی ارزان‌قیمت توسط اپل با صفحه‌نمایش از نوع LCD ارائه می‌شود که انتظار داریم طراحی بدون حاشیه داشته باشد. گفته می‌شود تمامی آیفون‌های اپل صرف‌ نظر از مشخصات‌ فنی و قیمت، از سیستم‌ تشخیص چهره فیس آی‌دی بهره‌مند خواهند شد؛ به همین جهت، بعید است در آیفون‌های جدید شرکت آمریکایی، سیستم تشخیص اثر انگشت گنجانده شود. این سه مدل احتمالاً در ماه سپتامبر و مطابق با سنت پیشین اپل معرفی خواهند شد.

به همین جهت، ممکن است مدل‌های تأییدشده توسط EEC، آیفون‌های رده‌بالای اپل در سال ۲۰۱۸ نباشند. این احتمال وجود دارد که کوپرتینویی‌ها برای رونمایی از یک گوشی هوشمند‌ میان‌رده مانند آیفون اس‌ای آماده شوند که از شارژ بی‌سیم پشتیبانی خواهد کرد و اوایل تابستان ارائه می‌شود؛ از این رو گمان می‌رود مدل‌هایی که اخیراً در EEC رؤیت شده‌اند، نسخه‌هایی از آیفون اس‌ای جدید اپل باشند.

اپل از زمان معرفی آیفون اس‌ ای (iPhone SE) در مارس ۲۰۱۶، این گوشی را با مشخصات سخت‌افزاری جدید به‌روزرسانی نکرده است؛ تنها در ماه مارس سال گذشته میلادی، نسخه‌های جدیدی از این گوشی ارائه شد که دو برابر حافظه ذخیره‌سازی بیشتر نسبت به مدل‌های اولیه ارائه می‌دهند. در رابطه با نسل جدید آیفون اس‌ای، شایعات مختلفی وجود دارد؛ بااین‌‌حالبسیاری مدعی هستند که جانشین آیفون ۴ اینچی اپل در حال توسعه است و احتمال دارد که در سال جاری میلادی از آن رونمایی شود. مدل مذکور مانند نسل قبل، صفحه‌نمایش ۴ یا ۴.۲ اینچی خواهد داشت و مشخصات سخت‌افزاری نزدیک به آیفون‌های ۲۰۱۷ اپل دارد.

هنوز مشخص نیست که اپل از آیفون‌ جدیدش در رویداد WWDC 2018 رونمایی خواهد کرد یا معرفی آن‌ را به زمان دیگری موکول می‌کند؛ کوپرتینویی‌ها مدت‌ها است که گوشی جدیدی در رویداد سالیانه توسعه‌دهندگان اپل ارائه نداده‌اند. آخرین گوشی هوشمندی که توسط اپل در این رویداد سالیانه ارائه شده، آیفون ۴ است که از معرفی آن نزدیک به هشت سال می‌گذرد.

درصورتی‌که آیفون اس‌ای جدید برای معرفی در رویداد جهانی توسعه‌دهندگان اپل در نظر گرفته شده باشد، تنها محصول جدید شرکت آمریکایی نخواهد بود که تا چند ماه آینده معرفی می‌شود؛ انتظار داریم نسل جدید آیپدهای پرو اپل نیز در رویداد WWDC 2018 به نمایش گذاشته شود




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آیفون‌های جدید اپل پیش از رویداد WWDC تأییدیه گرفتند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..