تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تبلیغات خلاقانه: دوئل جاروبرقی و گربه

وبسایت شنبه: یکی از تبلیغات خلاقانه و جالب توجهی که برند سامسونگ برای معرفی جاروبرقی خود ارائه داده است، یک ویدئوی کوتاه ۳۰ثانیه‌ای است که از طریق آن یک دوئل حرفه‌ای را بین جاروبرقی و گربه‌ای بازیگوش در یک خانه نشان می‌دهد. از این منظر باید گفت که نظافت خانه در قالب یک نبرد به تصویر کشیده شده است و جنگجوی مبارز این نبرد نیز یک زن خانه‌دار است که در نهایت با استفاده از یک ابزار جنگی قدرتمند که همان جاروبرقی برند سامسونگ است، در این نبرد پیروز می‌شود.

استفاده از استعاره‌ها و نمادها همیشه می‌تواند یک عامل تأثیرگذار در فرایند بازاریابی محسوب شود، در تبلیغ مذکور نیز با استفاده از استعاره نبرد و دوئل بین ۲ نفر، قدرتمندی این برند در نبردی که برای پاکیزگی رقم می‌خورد، نمایش داده می‌شود. نوع موسیقی این ویدئوی کوتاه، در کنار رد و بدل‌کردن نگاهی که بین زن خانه‌دار و گربه سفید رخ می‌دهد نیز تماما فضای دوئل را در فیلم‌های وسترن به یاد می‌آورد. روشن کردن جاروبرقی اعلان شروع جنگ است زیرا گربه خانگی بلافاصله به سمت ریخت‌و‌پاش رفته و با شکستن یک گلدان شیشه‌ای، جنگ خود را آغاز می‌کند و در نهایت این رجزخوانی با متلاشی‌کردن بالش‌های پر از پر و خصوصا روشن‌کردن پنکه توسط گربه به اوج خود می‌رسد؛

دوئل جاروبرقی و گربه

چراکه با روشن‌شدن پنکه پرها پخش می‌شوند و یک خانه به هم ریخته و شلوغ به صاحب خانه تحویل داده می‌شود. نوع نگاه کردن گربه و زن که به چشمان هم خیره شدند و در نهایت حرکت جاروبرقی و پر‌شدن کیسه آن از پرها و شیشه‌های شکسته، منزلی تمیز را به بیننده نشان می‌دهد و پیروزی قطعی زن خانه‌دار در نبرد برای نظافت خانه مسلم می‌شود. در نهایت یک پارکت تمیز را می‌بینیم که جاروبرقی سامسونگ در آن به چشم می‌خورد و زن خانه‌دار و گربه نیز به صورت کاملا دوستانه‌ای در کنار هم قرار گرفته‌اند؛ شعار پایانی نیز با عبارت سامسونگ، ضد به‌هم‌ریختگی، در تأثیرگذاری این برند برای داشتن خانه‌ای تمیزتر تأکید دارد.

همچنین توجه به این نکته نیز ضروری است که در دوئلی که نمایش داده می‌شود، بعد از هر حرکت خرابکارانه گربه، دکمه پاور جاروبرقی فشار داده شده و آن خرابکاری خنثی می‌شود که این نکته نیز بیانگر قدرت مکش این وسیله کاربردی است؛ همچنین کوتاه‌بودن این ویدئو که تنها نیم دقیقه است، ناخودآگاه این نکته را نیز به ذهن بیننده خود متبادر می‌کند که تمیزی منزل با برند سامسونگ در کوتاه‌ترین زمان و با کمترین خستگی انجام می‌گیرد و در نهایت به این نکته نیز توجه دارد که داشتن حیوانات خانگی، با استفاده از لوازم سامسونگ، خسته‌کننده نخواهد بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تبلیغات خلاقانه: دوئل جاروبرقی و گربه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..