تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جشن «ارمغان اردیبهشت» در ۷۸ سالگی رادیو برگزار می‌شود

جشن «ارمغان اردیبهشت» در هفتاد و هشت سالگی رادیو برگزار می شود.به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نشست خبری جشن «ارمغان اردیبهشت» به مناسبت هفتاد و هشتمین  سالگرد تولد رادیو در ایران با حضور محسن سلیمانی رییس فرهنگسرای ارسباران و علیرضا دباغ مدیر مسئول مجله فرهنگی «سرزمین هنر» روز پنج شنبه برگزار شد.

در ابتدا مراسم دباغ مدیر مسئول مجله فرهنگی سرزمین هنر گفت: سال گذشته نخستین جشن «ارمغان اردیبهشت» را برگزار کردیم. امسال دومین جشن «ارمغان اردیبهشت» را به مناسبت هفتاد و هشتمین سالگرد تولد رادیو در ایران برگزار می کنیم. این مراسم در فرهنگسرای ارسباران که یک محل فرهنگی است برگزار می شود، چون معتقدیم که این فرهنگسرا متمایز از دیگر فرهنگسرا ها است.

سلیمانی درباره این مراسم گفت: دومین جشن «ارمغان اردیبهشت» در فرهنگسرای ارسباران، نکوداشتی از 78 سال آغاز یک همدلی و ارتباطی چند سویه به مدد علاقمندان و هنرمندان و پیشکسوتان این عرصه است که برای تداوم زندگی در بستر بالندگی و برای تعالی ایران بزرگ تلاش کرده اند.

وی ادامه داد: در حال حاضر هم افزایی و همپوشانی  نهادها و سازمانهای فرهنگی و هنری  باید مورد توجه ویژه مدیران و برنامه ریزان قرار گیرد. رادیو به عنوان یکی از تاثیرگذارترین نقش آفرینان این عرصه، باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد. این جشن به واقع تلاش کوچکی است در عرصه فرهنگ و هنر که رادیو پرچمدار آن است.

سلیمانی خاطر نشان کرد: جشن «ارمغان اردیبهشت» روز سه شنبه با حضور جمعی از هنرمندان پیشکسوت و جوان رادیو برگزار می شود و قرار است که در این مراسم از 12 نفر از نسل جوان و 12 نفر از نسل  پیشکسوت رادیو  تقدیر شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جشن «ارمغان اردیبهشت» در ۷۸ سالگی رادیو برگزار می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..